حقوق خدام امام‌زاده هاشم رشت سریعاً پرداخت شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقوفات و رقبات متعدد امامزاده هاشم رشت گفت: اوقاف باید تدبیر کرده و حقوق و دستمزد خدام امام‌زاده هاشم را سریعاً پرداخت کند.

به گزارش باز باران خبر؛ محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به تعویق سه‌ماهه و اندی از حقوق و مزایای خدام امامزاده هاشم(ع) رشت، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی کنونی تعویق حتی یک روز عقب افتادگی پرداخت حقوق قابل‌چشم‌پوشی نیست و انتظار می‌رود اوقاف تدبیر کرده و سریعاً حق‌الزحمه خدام شریف را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه حقوق و مزایای خدام باید از منابع نذورات بقاع متبرکه تأمین و پرداخت شود، افزود: گرچه نذورات و منابع بقعه متبرکه امامزاده هاشم در شرایط کرونا کاهش‌یافته اما درهرصورت باید اوقاف با همکاری هیئت‌امنا بقعه پرداخت حقوق و مزایای خدام امامزاده هاشم را در اولویت قرار بدهد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقوفات و رقبات متعدد امام‌زاده هاشم، گفت: خوشبختانه امام‌زاده هاشم دارای موقوفات و رقبات متعددی در سطح شهر رشت و در جوار حرم مطهر است که منابع حاصله از آن باید برای حرم و خدام آن هزینه شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به شرایط سخت معیشتی و تنگنای اقتصادی حاکم در کشور، گفت: اوقاف باید برای تأمین کسری حقوق و مزایا از ظرفیت منابع ملی از جمله سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین سازمان مرکزی اوقاف بهره بگیرد.

احمدی با اشاره به اینکه طی چندین دفعه موضوع تسریع در پرداخت حقوق و مزایا خدام امام‌زاده هاشم به مسؤولان گوش زد شده، گفت: ما نمایندگان متعهد شده‌ایم تا از حقوق ملت دفاع کنیم و در اولین فرصت با مسؤولان سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین اوقاف رایزنی کرده تا مشکل حقوق و مزایای خدام طبق یک روال مشخص پرداخت شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14914

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: