انتشار فراخوان ارسال آثار جهت شرکت در سه نمایشگاه هنری

باز باران خبر/ بر اساس فراخوان‌های صادر شده ظرفیت سه نمایشگاه هنری نشان، جلوه و رویای زندگی محدود است و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا دوشنبه، ۲۰ آذر امسال بوده که این زمان تمدید نخواهد شد.

سمیرا صفاری مدرس دانشگاه و طراح و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، نمایشگاه گردان این نمایشگاه ها مطرح نمود که موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد است و محدودیتی در سبک و اجرای آن ها و سن شرکت کنندگان وجود ندارد. هر متقاضی برای شرکت در هر کدام از این نمایشگاه‌ها می‌تواند حداکثر هفت اثر را برای داوری ارسال کند و هزینه شرکت در نمایشگاه نیز برای هر اثر ۵۰ هزار تومان است.
وی افزود: ابعاد آثار پوستر، ابعاد آثار تصویرسازی، نقاشی و عکاسی ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر و آرم ۲۰ در ۲۰ سانتیمتر است که هزینه چاپ، قاب، پست و تحویل آثار به عهده شرکت کننده می‌باشد و در صورت فروش آثار، صد در صد مبلغ فروش به هنرمند تعلق خواهد گرفت. همچنین امکان چاپ آثار در رشت وجود دارد.
صفاری گفت: این نمایشگاه‌ها توسط گروه هنری «رسم» و با نمایشگاه گردانی سمیرا صفاری برگزار و به شرکت کنندگانی که آثارشان به‌نمایش گذاشته می‌شود گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد. کلیه داوران این سه رویداد مدرسین و طراحان گرافیک در سطح کشور بوده و عبارت اند از سارا خبیر و مسعود صفرنیا می باشند. همچنین یونس دهقانی و سمیرا صفاری از اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز، از دیگر داوران این سه رویداد هستند.
کیوریتور ادامه داد: سه نمایشگاه گروهی متفاوت و مجزای عکاسی «رویای زندگی»، آرم و لوگوتاپ «نشان» و پوستر، تصویرسازی و نقاشی «جلوه»، در دی ماه ۱۳۹۹، در گالری کلهر رشت برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این نمایشگاه‌ها می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ در پیام‌رسان واتس‌آپ تماس حاصل نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15870

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: