معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

استان گیلان خود را متعهد می داند در راستای ارتقای تبادلات اقتصادی کشور، نسبت به پیگیری تعهدات و رفع موانع زیرساختی اقدام نماید

 

باز باران خبر/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت و کارمند سفارت روسیه و نماینده جمهوری داغستان با تاکید بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات مطروحه در زمینه واردات و صادرات کالا، اظهار امیدواری کرد: با تکمیل پروژه ریلی رشت کاسپین زمینه روانسازی و تسهیل مراودات اقتصادی دو کشور بیش از پیش فراهم آید.

محمد جلائی با اشاره به پیگیری ها و همکاری های صورت پذیرفته در جهت احداث خط ریلی رشت-آستارااز سوی دو کشور ایران و روسیه، افزود: خوشبختانه انعقاد قرارارداد این خط ریلی راهبردی نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه تغییر دولت ها نباید به هیچ وجه بر همکاری های راهبردی اقتصادی دو کشور تاثیری داشته باشد، خاطرنشان کرد: ایران و روسیه در بخش های امنیتی ارتباطات و همکاری های راهبردی داشته اند که باید این همکاری ها به بخش های اقتصادی نیز گسترش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به رفع مشکلات و مباحث مالی مبادلات ایران و روسیه از طریق عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، ابراز امیدواری کرد: در زمینه تبادلات تجاری دو کشور روسیه و ایران نیز با فراهم آوردن زیرساخت های لازم شاهد ارتباطات مستحکم و راهبردی باشیم.

جلائی با تاکید بر اینکه دشمنان مشترک دو کشور، مخالف تقویت ارتباطات راهبردی دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی هستند، افزود: استان گیلان خود را متعهد می داند در راستای ارتقای تبادلات اقتصادی کشور، نسبت به پیگیری تعهدات و رفع موانع زیرساختی اقدام نماید.

آندری وادوف سرکنسول روسیه در رشت و آندری تانایف کارمند سفارت فدراسیون روسیه و نماینده جمهوری داغستان نیز در این نشست با ابراز امیدواری در خصوص افزایش تبادلات تجاری ایران و روسیه، برخی از مشکلات پیش روی تبادلات اقتصادی دو کشور را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در میان گذاشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33194

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: