بهره برداری از چند واحد تولیدی در گیلان با حضور استاندار

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر چند واحد تولیدی از جمله واحد مونتاژ تراکتور، تولید دان طیور و بتن در استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش باز باران خبر ، برای این واحد صنعتی که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای دو هزار متر مربع احداث شده ، ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

 ظرفیت تولید سالیانه این واحد صنعتی ۵۵۰ دستگاه تراکتور است و با بهره برداری از این واحد صنعتی برای ۲۲ نفر اشتغالزایی شده است .

افتتاح واحد صنعتی بتن آماده ، محصولات بهداشتی و پاک کننده و انواع پارچه از دیگر واحدهای صنعتی در رشت است که  طی نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

طی دهه فجر امسال  ۹۵۵ پروژه در بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی در استان گیلان به بهره برداری می رسد.

 استان گیلان در کرانه جنوبی دریای خزر از کانون های گردشگری و تجارت شمال کشور محسوب می شود .طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت استان گیلان افزون بر دو میلیون و ۵۳۰ هزار  نفر بوده که ۶۳ درصد شهرنشین و ۳۷ درصد روستانشین هستند . از نظر تراکم نسبی جمعیت ، استان گیلان پس از استان تهران در مقام دوم قرار دارد .

عوامل متعددی مانند آب‌وهوای مساعد ، خاک رطوبتی و حاصل خیز، وجود شبکه‌های آب روان دائمی و امکانات کشاورزی فراوان و متنوع و گسترش راه‌های ارتباطی، سبب ایجاد تراکم شدید در این استان گردیده است .

گیلان دارای افزون بر دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی است.

همچنین همزمان با نخستین روز از ایام شکوهمند دهه فجر یک واحد صنعتی تولید بتن آماده در شهرک صنعتی سفید رود رشت به  بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۵۳۰ متر مربع امروز  در شهرک صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

ظرفیت تولید سالیانه این واحد صنعتی ۱۲۰ هزار تن است که برای بهره برداری از آن ۶۰ هزار میلیون ریال هزینه شده است .

با بهره برداری از این واحد صنعتی برای ۱۶ نفر اشتغالزایی شده است.

در حال حاضر افزون بر دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

 ۹۵۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان در بخش های مختلف طی دهه فجر  در گیلان به بهره برداری می رسد.

واحد صنعتی  چیلیک سازان ایرانیان با حضور استاندار گیلان در نخستین روز از دهه مبارک فجر در رشت  به بهره برداری رسید.

 این  واحد صنعتی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر  مربع و اشتغالزایی یکصد نفر با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیاردریال در شهرک سپیدرود رشت به بهره برداری رسید.

ظرفیت این واحد صنعتی در دو خط ۲۰ تن در ساعت طراحی شده که ظرفیت سالانه آن ۴۲  هزار تن برآورد شده است.

ایجاد اشتغال برای حداقل پانصد نفر تا  سال ۱۴۰۰ و  راه اندازی کارخانه کنسانتره ، افزایش میزان ظرفیت تولید کارخانه دان به ظرفیت ۷۰هزار تن  تا سال ۱۴۰۰ و ساخت و بهره برداری از سیلوهای ذخیره نهاده به میزان  سه هزار و ۵۰۰ تن در سال  از اهم برنامه های آینده  این کارخانه تولیدی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7172

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: