توتکابن مستعد مهمانپذیری و پتانسیل ویژه ای در حوزه توریسم دارد

بازباران خبر: نشست تخصصی مهندس عباسقلی زاده، فرماندار شهرستان رودبار باشهردار و پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر توتکابن، سرپرست بخشداری، کارشناس فنی دهیاری ها و رییس شورای بخش رحمت آباد و بلوکات، رییس اداره راهداری و رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان رودبار برگزار شد.
فرماندار رودبار در ابتدای این نشست گفت: ۲۸ سال تجربه کاری ام در شهرداری را بی هیچ ادعایی درخدمت شوراها، شهرداران و پرسنل شهرداری های شهرستان قرار می دهم و نیز از برگزاری جلسات تخصصی شهرداری ها استقبال می کنم.
وی افزود: شهرداران برای کسب درآمد پایدار باید وارد میدان عمل شوند با وجود اینکه هر شهر قابلیت اجرای پروژه ها و برنامه های مختص به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و فرهنگی خود را دارد، مدیریت شرایط و دستورالعمل صحیح می تواند پیامدهای مطلوبی را بهمراه داشته باشد. ضمن اینکه برای شهرهای محدوده آزاد راه برای جذب مسافران و گردشگران می توان از تابلوها و بنرهای تبلیغاتی مناسب استفاده نمود.
عباسقلی زاده در نشست تخصصی شهرداری توتکابن با بیان اینکه حسابداران باید موجودی روزانه را اعلام کنند و شورای اسلامی نیز فردی را بعنوان ناظر مالی انتخاب و معرفی نماید، اظهار داشت: مسوولین مالی علل عدم رجوع مالکان برای صدور پروانه را بررسی و روند صدور پروانه را تسهیل نمایند.
وی اضافه کرد: مسوولین مالی شهرداری ها، آیتم ها و کدهای درآمدی را با دقت کنترل نموده وشهرداری ها برای ساخت اماکن ورزشی،اقامتی، مذهبی،هتل و رستوران تسهیل گری و هزینه صدور پروانه را به صفر برسانند.
فرماندار رودبار درادامه این نشست عنوان کرد: توتکابن به دلیل دسترسی آسان به ورودی ،خروجی آزاد راه مستعد شهری مهمانپذیر و در حوزه توریسم می تواند پتانسیل ویژه ای داشته باشد. وی گفت شهرداران باید آمار رستوران و هتل ها را افزایش داده و در سال اول احداث پروژه ها از هیچ سرمایه گذاری هزینه ای را دریافت نکنند.
مهندس عباسقلی زاده در ادامه یادآور شد: پرسنل شهرداری و دهیاران باسخت گیری ها نباید مانع سرمایه گذاران و دلسردی آنان در این حوزه باشند. البته شهرداری باید سیستم جامع اطلاعات شهری را راه اندازی و همچنین هفته ای ۱۰ ساختمان را بدون هیچ تبعیضی ممیزی کند.
فرماندار رودبار در خاتمه افزود: شهرداران جهت تاسیس شرکت اقدام عاجل نموده تا علاوه بر انسجام و نظم دهی درآمد پایداری برای شهر ایجاد شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22064

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: