افتخاری دیگر برای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان رقم خورد

باز باران خبر/ روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از رقم خوردن افتخاری دیگر برای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر؛ پروژه “استحصال آب از مه؛ راهکاری برای سازگاری با کم آبی در مناطق کوهستانی اشکورات” به همت دکتر کوروش کمالی از اعضای هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان به عنوان نامزد بهترین پروژه در رقابت جایزه انرژی گلوب ایران ۲۰۲۲ انتخاب شد.

بنا بر این گزارش؛ این پژوهش که با حمایت علمی و پشتیبانی فنی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان در دست اجراست، به دنبال آن است تا با جمع‌آوری آب از رطوبت هوا در مناطق کوهستانی و محروم اشکورات شهرستان رودسر، زمینه سازگاری با بحران کم آبی و افزایش توان تاب‌آوری اقتصادی ساکنین این مناطق را فراهم آورد. افتخاری دیگر که به همت دکتر کوروش کمالی از اعضای هیأت علمی مرکز گیلان رقم خورد. ضمن عرض تبریک و شادباش برای ایشان با آرزوی سلامتی و پیشرفت روزافزون و تداوم کسب افتخارات، همکاران مرکز گیلان با کمال مسرت این موفقیت را تبریک می گویند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24103

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: