اعلام آمادگی مدیریت شهری لاهیجان با هرگونه همکاری در راستای بهتر شدن وضعیت بهداشت و درمان

باز باران خبر/ رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در جلسه علنی شورا، که با حضور رئیس و معاونین شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان برگزار شد، با گرامیداشت پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: با تداوم تفکر و فرهنگ بسیجی در راستای رشد و توسعه کشور در تمامی حوزه ها، گام های مؤثری برداشته خواهد شد.
وی با قدردانی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت بهداشت و فرماندار لاهیجان برای جلوگیری از شیوع این ویروس، گفت: مردم عزیز لاهیجان برای کاهش فشار از کادر درمان، دستورالعمل‌های بهداشتی را بصورت ویژه رعایت کنند تا هرچه سریع‌تر زنجیره شیوع و انتقال این ویروس شکسته شود.

تمیزکار به آمادگی مدیریت شهری لاهیجان با هرگونه همکاری در راستای بهتر شدن وضعیت، با مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های لاهیجان اشاره کرد و افزود: از سرپرست و پرسنل زحمتکش شهرداری بابت ایجاد محدودیت در اماکن تفریحی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشکر می کنیم.
دکتر نجف زاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان نیز در این جلسه، به اهمیت و لزوم تعامل و همکاری بین بخشی به عنوان راهکاری مهم و تأثیرگذار در حوزه سلامت، اشاره کرد و گفت: مساعدت همه ادارات و نهادها، منجر به بهبود و ارتقای سطح خدمت رسانی در بخش سلامت به مردم خواهد شد.
وی به احداث کلینک تخصصی و فوق تخصصی در محل بیمارستان ۲۲ آبان اشارهکرد و افزود: از همکاری های شهرداری و شورای اسلامی شهر در مسیر مقابله با کرونا قدردانی می نماییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16610

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: