بازدید معاون اقتصادی وزیر کشور از پتانسیل های تجاری و صنعتی گیلان/ گیلان می تواند هاب تجاری محصولات صنعتی کشور باشد

بازباران خبر/مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید معاون وزیر کشور از واحدهای صنعتی گیلان گفت: رشد و توسعه بخش تولید و تجارت گیلان در ارتقاء سهم اقتصاد ملی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان، دکتر محسن کوشش تبار، معاون اقتصادی وزیر کشور به اتفاق استاندار گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر کل صمت گیلان از ظرفیتها و زیرساخت های بندری و صنعتی گیلان در منطقه آزاد انزلی و شهرصنعتی رشت بازدید کردند.

مدیرکل صمت گیلان سفر معاون اقتصادی وزارت کشور به استان را امید بخش توصیف کرد و افزود: گیلان می تواند هاب تجاری محصولات تولیدی کشور باشد و برای رسیدن به این هدف؛ باید پتانسیل های بالقوه عظیمی که در این منطقه وجود دارد بطور جهادگونه، فعال و پویا شوند.

تیمور پورحیدری در تشریح برنامه های یک روزه معاون اقتصادی وزیر کشور به گیلان عنوان کرد: معاون اقتصادی وزیر کشور در سفر امروز پس از بازدید از اسکله بندر انزلی و توسعه فرودگاه بین المللی رشت؛ جهت شناخت اجمالی از توانمندیهای صنعتی از واحدهای صنعتی؛ شرکت های صنعتی تولید موتور و توربوشارژ، تولیدکننده دان مرغ و ماهی، تولیدکننده آرد و سبوس و همچنین ریسندگی ایران برک بازدید نمود.

شایان ذکر است دکتر محسن کوشش تبار، معاون اقتصادی وزارت کشور عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید حضور خواهد داشت و بطور دقیق از مسایل و مشکلات فعالین اقتصادی مطلع و در صورت لزوم مسائل را مستقیم از مسولین مربوط طرح و پیگیری خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: