سالن های ورزشی، استخرها و تالارهای عروسی در گیلان تعطیل شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از اعلام تعطیلی تمامی سالن های ورزشی ، استخرها و تالارهای عروسی و محافل شادی و عزاداری به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع کرنا ویروس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش باز باران خبر، جان احمد آقایی اظهار داشت: به تمامی اماکن برگزاری مراسم شادی و سوگواری ، سالن های ورزشی ، استخرها و اماکن پرجمعیت و پر تردد که برنامه های آن ها می تواند به زمان دیگری که خطر این بیماری در استان فروکش کرده ، موکول شود ، اعلام کرده ایم که باید تعطیل شوند.

وی یادآور شد: رستوران ها نیز فقط می توانند پخت غذا داشته باشند و تا اطلاع ثانوی  حق پذیرش مشتری در محیط رستوران را ندارند.

 آقایی،  خاطر نشان کرد: با واقعیت تلخی روبرو هستیم که این ویروس امروز وارد استان ما شده و یک آسیب و تهدید جدیست که هیچ کسی از آن مصون نیست مگر اینکه با  مهار و کنترل آن با این بیماری مقابله و از شیوع آن پیشگیری کنیم .

 وی تصریح کرد: اگرچه این بیماری خیلی خطرناک نیست اما سرعت انتشار آن بسیار بالاست؛  و امروز ۳۰ کشور جهان با این پدیده مواجه شده اند؛ از این رو برای پیشگیری از ابتلا به این  ویروس چاره ای نداریم مگر آنکه همه کمک کنیم و با رعایت توصیه پزشکان و متخصصان  از این بحران به سلامت عبور کنیم ؛ چرا که گفته می شود با  گرم شدن هوا این پدیده نیز مهار خواهد شد.

آقایی،  پیشگیری از ابتلا به این بیماری را از سه طریق کسب اطلاعات صحیح و آگاهی درباره این بیماری و رعایت توصیه های بهداشتی ، کاهش جمعیت در فضاهای پر ازدحام و پر تراکم، عدم تردد و تجمع غیر ضروری و استفاده از ابزارهای بهداشتی همچون ماسک، پد  و محلول های ضد عفونی کننده عنوان کرد.

وی  از مردم خواست تا مراسم  خود اعم از شادی ، جشن و یا عزاداری را  به منظور پیشگیری و مقابله با کرنا ویروس به  تعویق اندازند و گفت: شهروندان اگر با  جاهایی همچون عکاسی  قرار داد بسته اند، قراردادشان محفوظ خواهد ماند.

معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری گیلان اولویت دستگاه قضا را جان مردم عنوان و  تاکید کرد : دستگاه قضایی پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی افراد است و در  همین راستا، اقدامات پیشگیرانه ای را برای حفظ سلامت جان و حقوق مردم انجام می دهد و انتظار دارد تمامی مردم نیز برای سلامت خود و عزیزان شان همکاری های لازم را انجام بدهند تا به سلامت از این مرحله از مشکلات نیز عبور کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7949

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: