تغییر ساعت بازی تیم های سپیدرود و تراکتورسازی

طبق تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در ساعت ۱۷ عصر روز جمعه انجام می شود.

باز باران خبر به نقل از مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان ؛ ساعت دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتوری سازی تبریز تغییر کرد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: پیش از این از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال زمان برگزاری دیدار تیم های سپیدرود و تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۸ اعلام شده بود که طبق اعلام جدید ، این بازی یک ساعت زودتر آغاز خواهد شد.
علیرضا وهابی افزود: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز اسامی داوران هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که بر این اساس ، سیدرضا مهدوی به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و تراکتورسازی معرفی شد.
وی ادامه داد: همچنین علی اکبر نوری و یوسف مغروری به عنوان کمک داور، مهدوی را در این دیدار همراهی خواهند کرد، علی صفایی و عبدالنبی پورخلف نیز به عنوان داوران خط دروازه معرفی شدند ، محمدعلی پورمتقی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و ابوطالب طاهریان نیز به عنوان ناظر گروه داوری بازی سپیدرود و تراکتورسازی تبریز معرفی شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان به وضعیت حضور تماشاگران در این دیدار اشاره و خاطرنشان کرد: طبق قانوان سازمان لیگ برتر ، ۱۰ درصد از ظرفیت جایگاه ورزشگاه سردارجنگل رشت در اختیار طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز میهمان این بازی است .
وهابی اضافه کرد: امیدواریم که تماشاگران و طرفداران تیم تراکتورسازی این قانون را رعایت کنند و اگر جایگاه در نظر گرفته شده برای آنان پر شود، به ورزشگاه نیایند و از پای گیرنده های خود شاهد تماشای این بازی باشند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز عصر روز جمعه (فردا) از ساعت ۱۷ در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور ۱۶ تیم ، تیم تراکتورسازی تبریز با ۴۹ امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=122

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: