بهره مندی ۶۱۰ خانوار روستایی لرستان  از خدمات تیم سحر جمعیت هلال احمر گیلان

باز باران خبر: تیم سحر جمعیت هلال احمر گیلان با استقرار در ۶ روستای پل دختر لرستان به  کودکان و نوجوانان  ۶۱۰ خانوار این روستاهای آسیب دیده خدمات آموزشی ، فرهنگی و حمایت روانی ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : تیم سحر، تیم های آموزش دیده و متخصصی هستند که پس از بلایای طبیعی و بحران ها در محل حادثه حاضر و با بررسی وضعیت روانی مردم اقدام به اجرای برنامه های حمایتی و آموزشی و فرهنگی  می کنند.

وی افزود : تیم سحر جمعیت هلال احمراستان گیلان  شامل مددکار اجتماعی ، مربی کمک های اولیه روانشناختی PFA، کارشناسان فرهنگی و ورزشی  با  برگزاری مسابقات ورزشی ، جنگ شادی و بازی ،آموزشهای کودکانه نسبت به ارایه خدمات حمایتی و روانی اقدام نمودند.

امید عظیمیان معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : این تیم ۴ روز در روستاهای بابا خوارزم ، هلوس ، چاله ، چم مهر بالا و چم مهر پایین و میدان بزرگ حضور داشتند با  حضور کودکان و نوجوانان در مدارس و مساجد روستا و دریافت  خدمات لازم ، در صورت آسیب روانی از حادثه اخیر، شناسایی و به مرکز درمانی جمعیت هلال احمر واقع در خرم آباد معرفی شدند.

وی با اشاره به آسیب پذیر بودن کودکان و زنان در حوادث گفت  : جمعیت هلال احمر بعنوان متولی آموزش عمومی در کنار سایر وظایف خود سعی می کند با تشکیل تیم های امدادی و حمایت روانی که در حال حاضر با اجرای طرح سحر در سازمان جوانان اجرا می شود از صدمات روانی ناشی  از حوادث بکاهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=704

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: