به مناسبت هفته بسیج ۹۰ برنامه محوری در گیلان اجرا می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار کرد و برنامه های محوری در هفته بسیج را تشریح نمود.

به گزارش باز باران خبر، سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه ۳۰ آبان تا شش آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: «بسیج؛ چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» شعار هفته بسیج امسال است

وی افزود: بسیج قدرتی است که همیشه آماده برای هر گونه همکاری با تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی و مسئولان مربوطه برای حل مشکل کشور می باشد.

سردار محمد عبدالله پور در ادامه سخنان خود بسیج را یک فرهنگ و حافظ انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج نعمتی است که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج توانسته انقلاب را در مسیر خود حرکت دهد، گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و … رشد قابل ملاحظه ای داشته اند.

 عبدالله پور بسیج را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تا زمانی که فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم باشد هیچ توطئه ای نمی تواند به انقلاب و نظام آسیب بزند.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در کنار نیروهای نظامی برای برقراری امنیت در استان یادآور شد: ۲۰ هزار نیروی بسیجی در قالب گشت رضویون در استان بصورت شبانه روزی در برقراری امنیت مردم تلاش می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نا آرامی های چند روز گذشته در کشور گفت: مردم هوشیارند و صف خود را از دشمنان جدا می‌کنند.

عبدالله پور با تاکید بر لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم و اینکه اعتراضات مردم باید به گوش مسئولان برسد، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در مسیر رفع مشکل گرانی و تورم با دولت همکاری کند.

وی با بیان اینکه بسیج قدرتی برای رفع مشکلات آحاد مردم و کشور است افزود: بسیج آماده است تا در مسیر رفع مشکلات کشور با تمام مسئولان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همکاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه آسیب زدن به اموال عمومی خط قرمز است، گفت: سپاه و بسیج با مردم است و در برابر آشوبگرانی که قصد آسیب زدن به اموال عمومی و مردم را دارند برخورد جدی می کند.

وی در ادامه از اجرای دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۰ برنامه شاخص و محوری است.

عبدالله پور برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، برگزاری یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور همزمان با سراسر ایران در شهر رشت، برگزاری میزگرد تبیینی نقش رسانه ها در بیانیه گام دوم انقلاب، برپایی میز خدمت، افتتاح ۵۶ واحد مسکن محرومین در استان، افتتاح شش طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه «مشق مناجات شهدا»، افتتاح دو طرح دانش بنیان، آموزش سواد رسانه ای در مساجد، اهدای بسته حمایتی سبد کالا به اقشار نیازمند را از برنامه های هفته بسیج بیان کرد.

حجت الاسلام  غلامحسین تسخیری در ادامه با بیان اینکه بسیج برآمده از ملت است، اظهار کرد: امروز مهمترین نقش بسیج به معنای حفظ انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دامنه بسیج گسترده تر شده است و فقط در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران نیست، یادآور شد: بسیج توانسته مجموعه بزرگی به نام مقاومت در کشورهای یمن، عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین، لبنان و … شکل دهد و این نشاندهنده حقانیت این قشر عظیم است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به تشکیل بسیج به فرمایشات امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5053

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: