چشم امید انقلاب اسلامی به نسل جوان پژوهشگر است

باز باران خبر/ فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت مسئله پژوهش در کشور گفت: جوانان پژوهشگر نسلی هستند که چشم امید انقلاب اسلامی به آن‌ها است.

سردار محمد عبدالله‌پور امروز در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گیلان در ستاد سپاه قدس گیلان اظهار داشت: مسئله پژوهش نیاز امروز انقلاب اسلامی است و جوانان پژوهشگر نسلی هستند که چشم امید انقلاب به آن‌ها است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: وجود نخبگان باعث می‌شود تا اسلام و انقلاب تمام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کند و جوانان و تفکرشان حل‌کننده مشکلات کشور هستند.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: کسب جایگاه مرجعیت علمی یکی از اهداف این سازمان است و راه‌اندازی ۴۰ هزار شرکت دانش‌بنیان تا سال ۱۴۰۴ جزء ماموریت‌های بسیج در کشور است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا شادمان بیان کرد: در حال حاضر ۲ هزار مجموعه دانش‌بنیان بسیج در استان گیلان به فعالیت مشغول هستند و تشکیل حداقل یک هسته فناور از جمله وظایف تعریف شده برای هر پایگاه بسیج است.

وی ابراز داشت: در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گیلان از ۲۰ برگزیده تجلیل می‌شود و همچنین تولید داروی مکمل درمان کرونا، تولید دستگاه خودکار جمع‌آوری گیاه سنبل آبی و تولید دستگاه استریل‌سازی هوای محیط از جمله طرح‌های ارائه شده در این جشنواره است.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان گیلان در حوزه علمی و پژوهشی پیشرو است و مجموعه بسیج و سپاه ساختاری امن برای حضور فعالان پژوهشی است و امروزه بسیاری از افراد مانند شهید فخری‌زاده نیز نتیجه حضور در همین بستر هستند.

حجت‌الاسلام علی کریمیان تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فعالان حوزه پژوهش باید مسیرهای جدید را برای آینده انقلاب اسلامی ترسیم کنند و تحقق گام دوم انقلاب در گرو چنین اقداماتی است.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از ۲۰ طرح پژوهشی و فناورانه ارائه شده به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17115

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: