برگزاری جشنواره مطبوعات با موضوع بیانیه گام دوم در گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه استان از برگزاری جشنواره مطبوعات با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا: مهدی پارسا بسیج را بدنه فعال جامعه خواند و گفت: برای تحقق ماموریت های ابلاغی در بیانیه گام دوم و نقش آفرینی بیش از پیش اصحاب رسانه، جشنواره مطبوعات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم.
وی یادآورشد: دبیرخانه این جشنواره راه اندازی شده و تا یک ماه آینده محورها، بخش ها و تقویم جشنواره اعلام می شود.

پارسا با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی ابلاغ شد نقشه راه کشور برای آغاز دهه پنجم است، اظهار داشت: این بیانیه بیشترین تاکید را بر نقش جوانان در اداره آینده کشور دارد.
وی افزود: در بیانیه گام دوم ۴۱ بار از کلمه جوانان استفاده شده که بر استفاده از توان و ظرفیت داخلی و نیروی جوانی برای اعتلا و پیشرفت بیش از پیش انقلاب اسلامی تاکید دارد.
پارسا اضافه کرد: سنگین کردن کفه‌ عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور و افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه از دستاوردهای مهم انقلاب در چهل سالگی آن است که در بیانیه گام دوم تصریح شده است.
وی ثبات و امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران، موتور پیشران کشور در عرصه‌ علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی،  به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه‌ خدمت‌رسانی و ارتقاء شگفت‌آور بینش سیاسی آحاد مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه عمر پربرکت برشمرد که در بیانیه گام دوم بر آن تاکید شده است.
به گفته پارسا، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، مبارزه با فساد، سبک زندگی، استقلال و آزادی وعزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن ماموریت های هفت گانه جوانان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1319

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: