پلمپ انبار یک فروشگاه بزرگ در رشت



باز باران خبر/ مدیرکل صمت گیلان گفت: با توجه به آغاز تشدید بازرسی ها در استان گیلان طی بازرسی های بعمل آمده، انبار یک فروشگاه بزرگ در رشت به دلیل احتکار کالای قاچاق و استفاده از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته پلمپ شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن اعلام این خبر گفت: طرح بزرگ تشدید نظارت و بازرسی در کل استان گیلان که با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های مرتبط برگزار گردید در روز دوم این طرح نظارتی در مرکز استان، تخلف یک فروشگاه بزرگ محرز و پلمپ گردید.
وی تصریح کرد: علت پلمپ این فروشگاه و انبار آن کشف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از جمله کشف ۲۵۰ بطری نوشیدنی و ۷ تن چای تاریخ مصرف گذشته و همچنین کشف مقادیر زیادی شکر و کالاهای آرایشی بهداشتی قاچاق می باشد و سایر موارد تخلف این فروشگاه همچنان در دست بررسی می باشد.
مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از بازاریان دلسوز و زحمتکش استان؛ به محتکران، گران فروشان و سایر متخلفان بازار هشدار داد:

بدون هیچ گونه اغماضی با آنها به شدت برخورد میکنیم و سامانه ۱۲۴ برای تماس و گزارش مردم شبانه روزی فعال و پاسخگو است و یقیناً در رسیدگی به گزارشات و شکایات از حق مردم نخواهیم گذشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29829

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: