ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متکدیان شهری در دستور کار شهرداری

شهردار رشت گفت: این نهاد، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متکدیان شهر را در دستور کار قرارداده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار این کلانشهر در تشریح اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متکدیان، طرح های گردشگری و فرهنگی و توسعه زیرساخت ها، ظرفیت ها و فعالیت های طرح های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد.

ناصر حاج محمدی طرح احداث مراکز حمایتی همچون سامانکده و گرمخانه را از برنامه های مربوط به ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و متکدیان برشمرد و گفت: برای این منظور، ساختمان هموفیلی در دست ساخت است.

وی افزود: سازه ساختمان هموفیلی در بهمن ۹۸افتتاح و در ادامه برای نصب تاسیسات برقی، مکانیکی و آسانسور نیز در سال ۹۹قرارداد منعقد کرد.به گفته شهردار رشت، ساختمان هموفیلی، ۷۰درصد پبشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور توسعه و ایجاد امکانات گردشگری و فرهنگی، با شرکت پاک چرخ ایرانیان با موضوع ایجاد زیر ساخت دوچرخه های اشتراکی هوشمند نسل چهارم و پیشرفته تر، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

حاج محمدی همچنین به طرح ایجاد اماکن اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به منظور توسعه زیرساخت ها، ظرفیت ها و طرح های فرهنگی اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد سریع پروژه های گردشگری، با شرکت توسعه گردشگری گیلان تفاهم نامه امضا شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11535

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: