پوشش رسانه‌ای اقدامات محرومیت‌زدایی را موثر می‌سازد

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه پوشش رسانه‌ای، اقدامات محرومیت‌زدایی را موثر می‌سازد، گفت:‌ از افتخارات انقلاب اسلامی رفع محرومیت در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاهای کشور است.

به گزارش باز باران‌خبر؛ مهدی پارسا عصر امروز دوشنبه، ۲۴ شهریور در نشست مدیران محلات آسیب‌پذیر رشت با اصحاب رسانه که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) سلیمانداراب رشت، اظهار کرد: اصحاب رسانه گیلان همواره برای پیگیری معضلات محلات محروم و آسیب‌پذیر استان فعال هستند.
 
رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه پوشش رسانه‌ای، اقدامات محرومیت‌زدایی را موثر می‌سازد، افزود:‌ از افتخارات انقلاب اسلامی رفع محرومیت در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاهای کشور است.
 
وی تصریح کرد: از تاکیدات و اولویت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که همه اقشار در حوزه محرومیت‌زدایی پای کار آمده و به صورت میدانی حضور یابند.
 
پارسا تاکید کرد: امیدواریم با تلاش همه خدمتگزاران نظام اسلامی، شاهد زدودن و کاستن غبار محرومیت از سراسر کشور باشیم.
رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شناسایی هفت محله محروم و آسیب‌پذیر در رشت، خاطرنشان کرد: محلات سلیمانداراب، معلولین، ولکس، جماران، فخب، سیاه اسطلخ و حاجی بیشه به عنوان محلات محروم رشت انتخاب شده‌اند که فعالیت جهادی و محرومیت‌زدایی در این مناطق انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بعضی از محلات محروم مورد اشاره تا مرکز شهر رشت، کمتر از پنج دقیقه فاصله دارند، اظهار کرد: مسئولین باید به زیرساخت‌های این مناطق بیشتر توجه داشته باشند.
 
پارسا اذعان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است تا آخر سال جاری، هر ماه به میزبانی یکی از محلات شهر رشت، جلسات هم‌اندیشی و بررسی معضلات و مشکلات مردمی با حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=13320

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: