مردم لاهیجان کندی پروژه پیاده راه مسیر میدان وحدت و میدان انقلاب را از چشم شهردار و شورای شهر می بینند!

مدتی قبل بود که جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان در سخنانی با اشاره به روند کند و لاک پشتی پروژه پیاده راه سازی بازار لاهیجان که توسط اداره مسکن و شهرسازی در حال انجام است ، اظهار کرد: روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسیر میدان وحدت تا میدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است و مرد م لاهیجان همچنان سرگردان تعلل و کندی کار ادامه پروژه مذکور می باشند .

به گزارش باز باران خبر و به نقل از تابناک؛ روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسیر میدان وحدت تا میدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است.

مدتی قبل بود که جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان در سخنانی با اشاره به روند کند و لاک پشتی پروژه پیاده راه سازی بازار لاهیجان که توسط اداره مسکن و شهرسازی در حال انجام است ، اظهار کرد: روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسیر میدان وحدت تا میدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است و مرد م لاهیجان همچنان سرگردان تعلل و کندی کار ادامه پروژه مذکور می باشند .

وی گفت : بارها توسط امام جمعه و اعضای شورای شهر تذکرات لازم داده شد و از فرماندار لاهیجان میخواهیم با توجه به اینکه ایشان از مدیران لایق استان هستند ، نسبت به این موضوع پیگیری لازم را داشته باشند و چنانچه اتمام این پروژه از عهده اداره مسکن و شهرسازی خارج است ، اعلام نمایند .

نجار تمیزکار گفت : بازاریان و مردم لاهیجان اسیر خاک و شن یک پروژه ۳۰۰ متری شده اند و به عنوان نماینده مردم لاهیجان از اداره مسکن و شهرسازی می خواهم برای این پروژه روز شمار بگذارند تا مردم بدانند این اتمام پروژه چقدر طول می کشد ؟!

اداره کل مسکن و شهرسازی باید از مردم لاهیجان عذرخواهی کند و اگر نمی تواند پروژه را ادامه بدهند این موضوع را اعلام کند

محمدجواد نجار تمیزکار, سخنگوی شورای شهر لاهیجان در خصوص پروژه پیاده راه مسیر میدان وحدت و میدان انقلاب که قرار بود به عنوان طرح بازآفرینی شهری توسط مسکن و شهرسازی به بهره برداری برسد به تابناک گفت: علی رغم گذشت حدودا یکسال از زمان آغاز پروژه هنوز به سرانجام نرسیده است و باتوجه به اینکه حجم کار زیاد نیست، این روند کند اجرایی، ضمن بروز مشکلاتی برای مردم منطقه به ویژه بازاریان، باعث نارضایتی آن ها شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر حدودا ۱۰ روز می شود که هیچ گونه فعالیتی درخصوص این پروژه صورت نگرفته درحالی که این میزان از کار می توانست نهایتا در مدت ۳ ماه انجام شود.

تمیزکار ادامه داد: از سوی دیگر، مردم این کندی را از چشم شهردار و شورای شهر می بینند چون آحاد مردم فکر می کنند این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر در دست اجرا قرار دارد و این بدبینی مستقیما به سمت شهرداری و شورای شهر نشانه گرفته شده است و حتی در نماز جمعه نیز امام جمعه محترم پیگیر وضعیت بوده اند و چندین بار به مسکن و شهرسازی تذکر داده اند اما همچنان نسبت به ادامه این پروژه بی توجه هستند.

عضو شورای شهر لاهیجان گفت: حتی فرماندار محترم شهر نیز از مدیر کل مسکن و شهرسازی جهت بازدید از پروژه دعوت کردند اما بازهم به نتیجه نرسید. تقاضای ما این است که در وهله اول این پروژه با شدت بیشتری ادامه پیدا کند و سپس برای آن زمان بندی تعیین شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته حجم پروژه به قدری کوچک است که نیاز به انجام چنین کاری نباشد اما باتوجه به اینکه پروژه به کندی پیش رفته و خیلی زمان برده است، دیگر صبر مردم به سر آمده و ما هم باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم. بدین ترتیب ما خواستار تعیین شدن سرنوشت این پروژه از سوی مسکن و شهرسازی هستیم به صورتی که اگر نمی تواند پروژه را ادامه بدهند این موضوع را اعلام کند و اگر قرار است ادامه یابد، زمان آن را مشخص نمایند تا ما نیز بتوانیم زمان اتمام پروژه را به مردم اعلام نماییم.

تمیزکار در پایان گفت: اینکه بازاریان و مردم محترم باید تا چه زمانی با خاک و مشکلات این پروژه دست و پنجه نرم کنند مشخص گردد و حتی به اعتقاد بنده، مسکن و شهرسازی باید از مردم عذرخواهی کند.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2222

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: