نمایش (عاقبت در خانه ماندن … عاقبت در خانه نماندن) از گیلان مقام اول را کسب کرد

نمایش عاقبت در خانه نماندن به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از گروه تئاتر مارلیک و با بازی خشایار گرانسایه، سامان افتخاری ، آریانا عفت طلب و ستاره یکتا مقام اول جشنواره ملی مجازی تئاتر + خانه را کسب کرد.
به گزارش باز باران خبر؛ اختتامیه این جشنواره ملی در تاریخ ۳ خرداد در تهران برگزار شد که از سوی شبکه مجازی آنتن و صفحه اینستاگرام تماشاخانه سرو بصورت زنده پخش شد و هیات داوران از بین ۷۰ نمایش منتخب مرحله بازبینی در بخش گروهی و خانوادگی ۳ نمایش را انتخاب نمودند که نمایش عاقبت در خانه ماندن از استان گیلان توانست مقام اول این بخش را به خود اختصاص دهد.
گفتنی است این جشنواره باهدف فراگیری و تقویت جنبه‌های آموزشی، اشاعه هنر تئاتر در بین خانواده‌ها و با رویکرد توانمندسازی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور و نیز تاکید بر شعار «در خانه می‌مانیم» برگزار شد.
محمودرضا رحیمی دبیر جشنواره «تئاتر+خانه» طی احکامی جداگانه توحید معصومی، عبدالرضا شیبانی و امیرحسین شفیعی را به عنوان اعضای شورای انتخاب این جشنواره منصوب کرد.
این در حالی است که دومین پوستر این جشنواره نیز با طراحی سعید براتی منتشر شد.
«جشنواره مجازی تئاتر+خانه» با دبیری محمودرضا رحیمی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، با همکاری شبکه  تلویزیون اینترنتی آنتن در سراسر کشور برگزار شد.
این جشنواره مجازی با شعار «تئاتر، خانه، خانواده»، با هدف فراگیری، تقویت جنبه‌های آموزشی و اشاعه هنر تئاتر در بین خانواده‌ها برگزار شد.

گفتنی است رویکرد این جشنواره که در سه بخش «مونولوگ»، «دیگر گونه‌های اجرایی» و «گروهی- خانوادگی» برگزار می‌شود، توانمندسازی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور و تأکید بر شعار «در خانه می‌مانیم» است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10158

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: