از کارکران زحمتکش شهرداری شاندرمن تجلیل شد

  بازباران – مریم زارع درخشان: مراسم تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری شاندرمن بمناسبت روز جهانی کارگر و گرامیداشت روز ملی شوراها توسط‌ شهرداری‌ شاندرمن برگزار شد.
  این مراسم باحضور فرماندار شهرستان، معاونت فرمانداری، بخشدار شاندرمن، شهردار شاندرمن، اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن و پرسنل شهرداری در تالار پیوند این شهر برگزار شد.
  شهردار شهر شاندرمن در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت روز شورا های اسلامی با تبریک به همکاران و اعضای شورای شهر شاندرمن‌ گفت: نقش و جایگاه کارگران هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
   حجت الله باباپور از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت های شهرداری یاد کرد و افزود: بدون تلاش ها و زحمات کارگران اقدامات ما بی ثمر خواهد بود.
  وی با بیان اینکه در تعالیم اسلام جایگاه ویژه ای برای کارگران در نظر گرفته شده افزود: امروزه کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و آبادانی شهرها دارند.
 باباپور اضافه کرد: روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگری که با همت والای خود کار را عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت و این مملکت مؤثر می داند، تجلیل و قدردانی کرد.
  شهردار شاندرمن در خاتمه از زحمات یک ساله پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم شاندرمن از آنها تقدیر و  تشکر کرد. مهندس‌ حامد‌ گیل‌ چالانی‌ فرماندار‌ شهرستان‌ ماسال‌ نیز‌ در‌ این‌ مراسم‌ ضمن‌ تبریک‌‌ هفته‌ کار‌ و‌ کارگر‌ این‌‌ قشر‌ زحمتکش‌ را‌ رکن‌ اصلی‌ چرخه‌ اقتصاد‌ دانست‌ و‌ افزود: رفاه‌ معیشتی‌ و‌ زندگی‌ کارگران‌ باید‌ در‌ اولویت‌ قرارگیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30614

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: