پرداخت ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت

باز باران خبر/ بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی شهرصنعتی رشت در سالجاری حدود ۲۷۵ میلیارد تومان تعهدات بیمه ای دریافت نموده اند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی؛ داریوش تام رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی رشت با بیان اینکه حدود ۱۹۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۴۵۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۵۲۰۰۰ نفری تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند افزود: در سالجاری به طور متوسط ماهانه ۲۵ میلیارد تومان تعهدات توسط این شعبه به جامعه هدف ارائه گردیده است. 

وی با اشاره به اینکه بدلیل تمرکز واحدهای تولیدی صنعتی در این منطقه ۱۸۰۰۰ نفر بیمه شده اجباری تحت پوشش داریم خاطر نشان ساخت نزدیک به ۷۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری، ۱۸۰ بیمه شده اختیاری و ۴۷۰ بیمه شده مشاغل آزاد نیز از دیگر گروههای تحت پوشش در این شعبه هستند. 

رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی همچنین اذعان داشت تا پایان بهمن ماه سالجاری حدود ۲۴ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری ، قریب به ۱۰ میلیارد تومان انواع غرامتها و کمک هزینه ها و ۲۴۰ میلیارد تومان مستمری به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت گردیده است. 

داریوش تام با تاکید بر وجود ۷۰۰ واحد کارگاهی مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در حوزه عمل شعبه ، افزود: توسعه خدمات غیرحضوری و تلاش برای کاهش مراجعات از طریق بسترهای فراهم شده و تعامل دوسویه با کارفرمایان و تولیدکنندگان از رویکردهای اتخاذی در این شعبه میباشد. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22937

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: