اخبار از منابع موثق اطلاع رسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان با انتقاد از انتشار خبرهای نادرست و جعلی بویژه در فضای مجازی، گفت: باید رویدادها مخصوصا اخبار مربوط به انتخابات، از منابع موثق و رسمی اعلام شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان با انتقاد از انتشار خبرهای نادرست و جعلی بویژه در فضای مجازی، گفت: باید رویدادها مخصوصا اخبار مربوط به انتخابات، از منابع موثق و رسمی اعلام شود.

محمود قاسم نژاد عصر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ، بر لزوم انعکاس صحیح خدمات و اقدامات صورت‌گرفته از سوی نظام اسلامی و دولت تاکید کرد.
وی آرامش جامعه را در گرو روشنگری اقشار مختلف خواند و با اشاره به برخی حواشی در پی اجرای طرح اصلاح نرخ بنزین ادامه داد: دشمنان با بزرگ نمایی این حوادث سعی در اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان دارند.
قاسم نژاد بر لزوم تنویر افکار عمومی نسبت به نتایج مثبت اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اصلاح نرخ سوخت تصمیم سران سه قوه بود که مقام معظم رهبری نیز بر آن صحه گذاشتند .
وی با اشاره به اهمیت مدیریت منابع از جمله سوخت خاطرنشان کرد: علیرغم فشارهایی که علیه دولت و ملت وارد آمده؛ تلاش های خوبی برای رونق و توسعه کشور انجام شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت: این انتخابات ابعاد وسیعی در سطوح بین المللی و جهانی دارد .
وی با تاکید بر لزوم افزایش مشارکت سیاسی مردم و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات افزود: لازم است با بیان دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه کشور ، موجبات دلگرمی مردم نسبت به ارکان نظام را فراهم کنیم.
قاسم نژاد، اطلاع رسانی در خصوص شرح وظایف نمایندگان و میزان توان اجرایی آنان را یک الزام خواند و خواستار روشنگری جامعه نسبت به شناسایی تبلیغات غیرواقعی شد.
رئیس ستاد انتخابات استان گیلان بر لزوم نظارت بر فعالیت های مرتبط با تولید و انتشار اخبار در فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: باید رویدادها به ویژه اخبار مربوط به انتخابات، از منابع موثق و رسمی اعلام شود.
وی تصریح کرد: عملکرد صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی انتخابات رضایت بخش است اما باید یک تیم اجرایی قوی برای انعکاس اخبار صحیح و سریع، پای کار باشند تا از اتهام افکنی دشمنان جلوگیری شود.
وی همچنین به برگزاری جام فجر با عنوان جام نامجو اشاره کرد و گفت: این رویداد ورزشی بزرگ و جهانی می تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد و زمینه معرفی هرچه بهتر توانمندی های گیلان در ابعاد مختلف را نیز فراهم سازد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خواستار تلاش رسانه ها در جهت معرفی ابعاد شخصیتی مرحوم نامجو به عنوان تنها گیلانی مقام آور در رقابت های وزنه برداری المپیک شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5871

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: