مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان برگزار شد

باز باران خبر/ مراسم تودیع دکتر علیرضا فلاح نصرت آباد و معارفه دکتر محمد رضا عباسی مژدهی، روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به نیابت از مقام عالی سازمان، دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران و مسئولان مراکز و موسسات کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان؛ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع استان گیلان با حضور دکتر حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر حسینی رئیس موسسه تحقیقات برنج کشور، دکتر صورتی رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور، دکتر شناور ماسوله رئیس موسسه تحقیقات بین المللی تاسماهیان دریای خزر و دیگر مدیران و مسئولان مراکز و موسسات کشوری و استانی برگزار شد.

دکتر حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری سازمان تصریح نمود: استان گیلان با داشتن اراضی کشاورزی مستعد و مردمانی سخت کوش و تولید محصولات کشاورزی با کیفیت، بسیار حائز اهمیت است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان ضمن اشاره به توجه ویژه مقام عالی وزارت به حوزه تحقیقات در هفته پژوهش، آن را یک فرصت خواند. و ضمن اعلام پیام تشکر دکتر خیام نکویی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از همکاران خواست تا با همکاری و همیاری در حوزه های مختلف در حل مشکلات بخش کشاورزی بیش از پیش تلاش نمایند.

حجت الاسلام حق شناس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز با تبریک ایام دهه مبارک فجر که مرهون سالها فداکاری و ایثارگری بهترین جوانان این مرز و بوم بود به جایگاه رفیع انقلاب در منطقه و جهان که به برکت نفوس حضرت امام و علمای بزرگ اسلام و همراهی ملت شریف ایران محقق شد، اشاره داشت.

دکتر صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، به سفر اخیر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گیلان و اختصاص اعتبار بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان اشاره داشت.

وی تصریح نمود: اختصاص این اعتبار برای بخش کشاورزی استان بی سابقه بوده است و باید از پتانسیل های موجود در استان در زمینه تامین امنیت غذایی کشور بیش از پیش توجه نمود زیرا گیلان در بحث کشاورزی و تامین امنیت غذایی، آبروی کشور محسوب می شود.

دکتر مژدهی رئیس جدید مرکز تحقیقات گیلان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها، ایام دهه فجر را تبریک گفت و از حسن اعتماد مقام عالی سازمان تحقیقات تقدیر و تشکر کرد.

دکتر فلاح نصرت آباد ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای همکاران مرکز گیلان، گزارشی از عملکرد خود در زمان ریاست مرکز ارائه نمود.

دکتر بشارتی معاون آموزشی مرکز نیز به نمایندگی از سوی کارکنان مرکز، مطالبی را برای عرض تشکر از زحمات دکتر فلاح و تبریک به دکتر مژدهی ارائه داشت.

در پایان مراسم، از زحمات دکتر فلاح تقدیر و حکم سرپرست جدید مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان به دکتر مژدهی ابلاغ شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: