سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی در گیلان گشایش یافت

  باز باران خبر/ سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی، با حضور ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

مجری سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب اظهار داشت: ۳۵ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان گیلان هستند.

مسلم نوروزی افزود: بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای تهران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، گلستان، اردبیل، قم و مرکزی در سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب حضور دارند.

وی در ادامه به محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه اشاره و بیان داشت: محصولاتی نظیر مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، لوستر، چراغهای تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل در این نمایشگاه عرضه می شود.

نوروزی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعلام و تصریح کرد: تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان گیلان توسط واحد‌های تولیدی، آشنایی با سلایق و در خواست های مصرف کنندگان و ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی از اهداف نمایشگاه مذکور می باشد.

مجری سی و سومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب در رشت گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان برای بازدید عموم دایر می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: