فرصت شرکت در جشنوارۀ ملی موسیقی جوان تا پایان اردیبهشت

علاقمندان به حضور در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، فقط تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری برای ارسال آثار خود از طریق سامانۀ «بامک» فرصت دارند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر روند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و بارگذاری و ارسال آثار به دبیرخانه از طریق سامانۀ «بامک» در جریان است.

سید امیر مصباح ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه و ستاد جشنواره، در صورت تداوم شرایط فعلی، آمادگی برگزاری مرحلۀ نهائی چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان از طریق همین سامانه و به‌صورت مجازی وجود دارد.

وی با بیان اینکه چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی و حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک»، و «موسیقی نواحی ایران» برگزار می‌شود، یادآور شد: فراخوان این دورۀ جشنواره در اسفندماه ۹۸ منتشر شد.

مصباح افزود: در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی؛ در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن؛ و در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت. همچنین، در حوزۀ موسیقی دستگاهی، بخشی برای «حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی» و بخشی نیز با عنوان «بخش ویژۀ موسیقی دستگاهی: آفرینش در تکنوازی» در نظر گرفته شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه اخبار تکمیلی می‌توانند به سایت انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: