کسب مدال طلای مسابقات جهانی فیتنس توسط ورزشکار گیلانی

باز باران خبر: شهروز سمیعی ورزشکار پیشکسوت استان گیلان که روز پنجشنبه در آغاز مسابقات رقابت های پرورش اندام جهانی ۲۰۲۲ تهران در رشته فیتنس چلنج بخش گلد(طلایی) مدال نقره را کسب کرده بود، در ادامه موفق به کسب مدال طلای مسابقات فیتنس چلنج بخش سیلور (نقره ای) قهرمانی پیشکسوتان جهان شد.

در همین ارتباط سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان گفت: در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ پرورش اندام پیشکسوتان که به میزبانی کشورمان و با حضور ۲۰ کشور اروپایی در حال برگزاری است، شهروز سمیعی ورزشکار ارزنده استان گیلان موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد.

حمید میرزاهد افزود: سمیعی در این دوره از رقابت ها در رشته فیتنس چلنج بخش سیلور(نقره ای) حضور یافت و سرانجام با درخشش و با اقتدار روی سکوی قهرمانی جهان قرار گرفت و مدال ارزنده و خوشرنگ طلا را برای گیلان و کشور به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: با کسب مدالهای طلا و نقره شهروزسمیعی سهم گیلان از روز اول مسابقات جهانی ۲۰۲۲ پرورش اندام یک مدال طلا و یک مدال نقره بود. میرزاهد اضافه کرد: همچنین بابک مدنی، عباس قاسمی و علی مودبی دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ پرورش‌اندام پیشکسوتان هستند که امروز و فردا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان خاطرنشان کرد: بابک مدنی و عباس قاسمی از گیلان در رشته پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان حضور می‌یابند و علی مودبی دیگر ورزشکار گیلانی نیز در رشته فیزیک کلاسیک در مسابقات جهانی حضور خواهد یافت.

میرزاهد خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این مسابقات نیز بدرخشند و در نهایت بتوانند مدال‌های رنگارنگی را از مسابقات جهانی پرورش‌اندام ۲۰۲۲ کسب کنند.

وی اظهار کرد: مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی ایران و از روز ۱۷ تا ۲۰ آذر ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در تهران برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28301

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: