فرماندار رشت در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان: تقویت مراکز کانون پرورش فکری مانع گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

باز باران خبر/ تقویت کانون‌های پرورش فکری، افزود: می توان با توسعه فعالیت مراکز کانون و  برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان از گسترش آسیب‌های اجتماعی در این قشر جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه اظهار کرد: باید برای این دغدغه‌ها کار را از مدارس و کانون‌های پرورشی شروع کرد.

فرماندار رشت با تاکید بر تقویت کانون‌های پرورش فکری، افزود: توسعه فعالیت مراکز کانون و برنامه‌های مختلف برای این قشر از گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی باید در زمان کودکی انجام بپذیرد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت دهی خلاقیت و ذوق جوانان و نوجوانان نقش مهمی ایفا می‌کند و روشنایی بخش آینده‌ای مطمئن برای کودکان است.

عاشوری با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی کانون سواد رسانه در اولویت قرار گیرد، بیان کرد: با توجه به دسترسی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی باید آموزش‌های سواد رسانه به اولیا و فرزندان در اولویت قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان  در خصوص نیازمنطقه  مسکن مهر رشت به مرکز کانون پرورشی گفت: با توجه به اینکه جمعیت بسیاری در مجموعه مسکن مهر ساکن هستند، میطلبد که مقدمات لازم جهت احداث مرکز کانون پرورش فکری فراهم شود و بابت تامین اعتبار لازم همکاری لازم به عمل خواهد آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35430

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: