صاحبان مشاغل فرهنگی، هنر و رسانه‌ای متضرر از کرونا ثبت اطلاعات نمایند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از صاحبان کسب و کارهای فرهنگ، هنر و رسانه متضرر از کرونا خواست هرچه سریعتر اطلاعاتشان را ثبت نمایند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی اظهار داشت: دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای، فراخوان دریافت اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا را اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس، ثبت‌نام مشاغل یاد شده از طریق سامانه طراحی شده در تارنمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود و  ثبت‌نام کنندگان می‌توانند در  صورت هر گونه بروز مشکل و پرسش با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۱۱۶۵۶۲ دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر تماس بگیرند.

مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد مدیریت و مقابله با گسترش کرونا در گیلان افزود: افراد حقیقی که به صورت خویش ‏فرما و یا برای مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای بدون قرارداد استخدامی پیش از شیوع بیماری کرونا فعالیت داشتند با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی بعد از ثبت‌نام و ورود به سامانه، فرم مخصوص اشخاص حقیقی را تکمیل کنند.

فاضلی ادامه داد: مدیران کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌‏ای دارای صاحب امتیاز حقیقی یا حقوقی، با انتخاب گزینه واحد کسب و کار فرم مخصوص اشخاص حقوقی را تکمیل کنند.

وی تأکید کرد: اطلاعات لازم درباره رسته کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در فراخوان “ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا” آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: خسارت بحران کرونا به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان ۱۵۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال برآورد شده و همچنان پیگیر جلب حمایت برای فعالان خسران دیده در این حوزه‌ها هستیم.

حمایت از صاحبان مشاغل فرهنگی ، هنری و رسانه ای آسیب دیده در بحران کرونا

برای مشاهده متن فراخوان “ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ‏ای متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت کرونا” روی تصویر فوق کلیک کنید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31940

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: