کشف بیش از ۲هزار دست پوشاک قاچاق در رشت


باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف پوشاک قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و رصد کالا های قاچاق و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای خارجی و فاقد مدارک موضوع رصد کالای قاچاق در دستور کار بازرسان صمت قرار گرفت.

پورحیدری با بیان اینکه بازرسان صمت موفق به شناسایی این واحد صنفی که پوشاک خارجی قاچاق داشت شده اند افزود: کارشناسان بازرسی به محل مورد نظر در دو خیابان اصلی پرتردد شهر اعزام و در بازرسی از دو واحد صنفی مقادیر زیادی پوشاک خارجی فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.
وی در ادامه گفت: کالای کشف شده شامل بیش از دو هزار دست انواع پوشاک قاچاق بوده که ضمن تشکیل پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ، جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.

مدیرکل صمت گیلان در پایان اضافه کرد؛ قاچاق کالا خط قرمز اداره‌کل صمت بوده و بازرسان با حضور فعال و هوشمندانه در سطح بازار اجازه فعالیت سودجویان و هنجارشکنان را نخواهند داد.
وی با تاکید براینکه همشهریان در خصوص خرید انواع البسه و پوشاک دقت کافی را داشته باشند تصریح کرد: برخی از این پوشاک قاچاق دسته دوم شسته شده وارداتی هستند که اساسا به لحاظ بهداشتی هم قابل استفاده نیستند، تقاضا داریم که در صورت مشاهده؛ گزارشات آن را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31182

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: