اولویت احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در گیلان


باز باران خبر/ تیمور پورحیدری در دیدار با خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که در محل اداره کل صمت گیلان انجام شد اظهار داشت؛ با تعامل و رعایت مقررات زیست محیطی برای رونق تولید گام برمی‌داریم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ مدیرکل صمت گیلان در این دیدار بروز رسانی برخی مقررات را در جهت توسعه و پیشرفت صنعتی اثربخش و ضروری دانست و عنوان نمود: خوشبختانه برخی از دوگانگی و مغایرتهای کدهای آیسیک در نوع محصولات تولیدی مرتبط با مقررات زیست محیطی در حال بروز رسانی می باشد که قوانین منسوخ و بازدارنده توسعه برداشته می شود که در این راستا از ظرفیت قانونی، نمایندگان فهیم استان نیز بهره مند خواهیم شد.
وی خاطر نشان کرد: قطعاً به وضعیت شهرک های صنعتی در شهرستان های فومن و شفت و میزان فعالیت واحدهای صنعتی و یا عدم فعالیت واحدهای تولیدی راکد و تعطیل بررسی و پیگیری خواهد شد و احیاء بیش از ۵۷۰ واحد صنعتی راکد در اولویت کاری ما هست که بر اساس زمان بندی پیگیری و رفع مشکلات آنها تا راه‌اندازی کامل اقدام می گردد.
خلیل بهروزی فر؛ نماینده مردم شریف شهرستانهای فومن و شفت نیز در این دیدار؛ ضمن تبریک این انتصاب بعنوان سکان‌دار حوزه تولید و تجارت گیلان اظهار داشت: از اینکه شما از بدنه وزارت صمت و دارای سوابق متعدد در این حوزه هستید، اتفاق مبارکی است که امیدواریم با کادرسازی و برنامه‌ریزی منسجم و مناسب منجر به تحول در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت شوید.
دکتر بهروزی فر با بیان اینکه واحدهای شاخص و ملی در استان بسیار داریم که نیازمند توجه ویژه‌ای هستند افزود؛ مثلاً در مورد احیا و کمک به “شرکت پوشش” پیگیری ویژه ای در حال انجام داریم که بتواند به کمک مدیران واحد صنعتی در اسرع وقت به اشتغال مناسب برسد.

وی همچنین تصریح کرد: باید انحصار و مافیای صنعتی شکسته شود و تسهیل در صدور مجوزها و زیرساختهای توسعه فراهم گردد و این امر مستلزم جراحی مناسبی بر پیکر صنعت استان است و این جراحی باید از اصلاح نظام توزیع و عرضه شروع شود تا شاهد اقتصادی پویا و پایدار متناسب با معیشت مردم در این مرز و بوم باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23322

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: