رقابت ۱۲۰ کاراته کای نوجوان و جوان در مسابقات قهرمانی گیلان

 رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت ۱۲۰ کاراته کا از صبح جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات کاراته استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: 

کاراته کاران حاضر در این رقابت ها، نفرات برگزیده مناطق هفت گانه استان گیلان هستند که به این مرحله راه یافته که در پایان نیز برترین کاراته کاران این دو رده سنی انتخاب و به عنوان تیم منتخب گیلان در رقابت های قهرمانی کشور که اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، حضور می یابند.

مزدا صوفی افزود: ادامه داد: مرحله اول رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان در مناطق هفت گانه و به میزبانی شهرهای رشت ، آستانه اشرفیه ، بندرانزلی و فومن برگزار شده بود که در نهایت نفرات برتر آن رقابت ها ، جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: این مرحله از رقابت ها نیز به صورت دوره ای برگزار می شود تا هر کاراته کار چند مبارزه را انجام دهد تا در نهایت برترین نفرات انتخاب و به عنوان تیم منتخب گیلان راه یابند و در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند.

صوفی خاطرنشان کرد: همچنین این رقابت ها را با عنوان گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردیم تا پاسداشت کوچکی از رشادت ها و ایثارگری های سردار دلها باشد و امیدواریم که ما نیز یاد بگیریم که رفتار و اخلاق ما همانند این سردار باشد.

وی به حضور زبده ترین داوران استان گیلان نیز در رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان اشاره و اظهار کرد: برترین داوران کاراته گیلان در این رقابت ها حضور یافته و این مسابقات را قضاوت می کنند چون برای انجام مسابقه عدالت محور، حضور داوران قدرتمند نیاز است که خوشبختانه گیلان دارای داوران زبده در سطح کشور می باشد و داوری این دوره از رقابتها نیز بروز است.

مرحله نهایی رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، امشب با معرفی نفرات برتر در آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت پایان می یابد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6595

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: