دعوت از کشتی‌گیر گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران

باز باران خبر/ امیر رضا معصومی کشتی‌گیر گیلانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ماسال نیوز، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از روز شنبه ۱۹ تیرماه اردوی پایانی خود را برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان برپا خواهد کرد که امیررضا معصومی از گیلان نیز در این اردو حضور می‌یابد.

امیررضا معصومی نماینده استان گیلان در این اردو زیر نظر محمد طلایی سرمربی تیم ملی نوجوانان و مسعود واحدی، علیرضا شیخ ریحانی، جلال لطیفی و سعید احمدی از مربیان با تجربه کشورمان به آماده سازی خود برای مسابقات پیش رو خواهد پرداخت.

معصومی کشتی‌گیر با استعداد و آینده دار گیلانی در این مسابقات در وزن ۱۱۰ کیلوگرم بر روی تشک کشتی خواهد رفت و تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها است.

رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان روزهای ۲۸ تیر لغایت سه مرداد ماه سال جاری به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی است، وی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۸۳ است و از هشت‌سالگی پا به عرصه کشتی آزاد گذاشته است و هم‌اکنون توانسته به تیم ملی ایران انتخابی راه یابد، پدرش قبلاً گفته بود امیدوارم پسرم به‌جای من بتواند صاحب مدال طلای المپیک شود و در این راه با تمام توانم از او حمایت می‌کنم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20608

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: