توجه ویژه به بازنشستگان را سرلوحه کارهایمان قرار داده ایم

باز باران خبر – مهین چراغی: شهردار لولمان در مراسم گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم از بازنشستگان با بیان اینکه خانواده به عنوان هسته اولیه و بنیان تشکیل جامعه سعادتمند از نقش محوری در جامعه اسلامی برخوردار است وهمواره از سوی بزرگان دین بر استحکام سلامت آن تاکید شده گفت: بازنشستگان ارزشمند کشور عزیزمان نیز به منزله یکی از ارکان مهم جامعه و سازمان و پیوند دهنده خانواده دراین بین از جایگاه و منزلت خاصی برخودار هستند و احترام به این قشر از جامعه و نکوداشت آنان سعادت، سلامت، تداوم و انسجام یک اجتماع و جامعه را بدنبال دارد.
مهندس حسین نیا افزود: نیروهای بازنشسته به منزله سرمایه بی بدیل و ارزشمند جامعه می باشند که با تکیه برعلم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی نه تنها موجب پیشرفت مجموعه خود بلکه تاثیر گذار در تحول ، توسعه و رونق کشور گردیده اند.
شهردار لولمان در ادامه یادآور شد: هر گونه تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان موجب تزریق امید به فعالان امروز جامعه کار می شود و شهرداری لولمان توجه ویژه به بازنشستگان را سرلوحه کار خود قرارداده و همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و با باکیفیت تر به این عزیزان بوده است.
حسین نیا در پایان ضمن تبریک این روز به تمامی بازنشستگان و تشکل های مرتبط برای یکایک این عزیزان و خانواده محترمشان از خداوند متعال سلامتی و بهروزی را مسالت کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21818

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: