تامین اجتماعی، سازمانی متمایز و پنجره ای رو به امید و فردایی مطمئن

باز باران خبر/ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آغازین روز هفته تامین اجتماعی این مناسبت را گرامی داشته و به تمامی شرکای اجتماعی از جامعه بزرگ بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران استان تبریک گفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در این پیام آمده است:

تامین اجتماعی بزرگترین و گسترده ترین سازمان بیمه گر اجتماعی است که نیمی از جمعیت کشور را در چتر حمایتهای بیمه ای خود تحت پوشش دارد.

ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی بعنوان اصلی ترین و مهمترین محصول این سازمان، آن را بمنزله مأمن و مأوایی برای تمامی مخاطبان و بمنزله پنجره ای رو به امید و فردایی مطمئن تبدیل نموده است که انسانهای تلاشگر و زحمتکشی که به واسطه حوادث و مسائل شکل گرفته در مسیر زندگی از قبیل بیماری، بیکاری، ازکارافتادگی و یا فوت و از دست دادن سرپرست خانوار از خدمات و تعهدات آن برخوردار گردیده اند بهترین گواهان برای اثبات این ادعا می باشند.

تامین اجتماعی از ویژگی هایی منحصر به فرد در بین ادارات و سازمانها برخوردار است که از جمله آنها میتوان به ارائه اکثریت تعهدات در زمان اضطرار و بروز حوادث و رویدادهای خاص در زندگی جامعه هدف و شریک و سهامدار بودن مخاطبین از طریق پرداخت حق بیمه اشاره نمود. ابعاد متنوع رویکردهای اقتصادی اجتماعی و حتی فرهنگی و گره خوردن با عرصه های مختلف تولید و صنعت و اقشار و لایه های گوناگون و تاثیرات آن در بخشهای حاکمیتی و سیاسی از دیگر وجوه تمایز این سازمان قلمداد می گردد.

همچنین این مجموعه با دامنه خدماتی گسترده از قبل تولد تا پس از مرگ را پوشش میدهد که نمونه آن در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد.

تامین اجتماعی مجموعه ای فراگیر و چند بعدی با ظرفیتها و دامنه وسیعی از خدماتی است که بازتوزیع مجدد درآمد ها، پیوستگی انسانها از طریق مشاع و بین النسلی بودن و آینده نگری و سرمایه گذاری را بطور توأمان در جامعه و میان مخاطبان اجرایی مینماید و دراین بین تمامی مشتریان خود را بمثابه عائله و شریک اجتماعی میداند.

کارکنان و مدیران این مجموعه کار خود را نه صرفاً یک شغل بلکه نعمتی از سوی پروردگار و توفیقی برای خدمت در سنگری که آنرا مقدس میدانند قلمداد نموده و با نگاهی عمیق و اندیشه ای والا در راستای تحقق اهداف آن گام برمیدارند.

و اینک در آستانه ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی و در آغازین روز از هفته تامین اجتماعی به رسم ادب و معرفت و با تواضع و نهایت احترام، ضمن سپاس بیکران از همت و کوشش تمامی همکاران، این مناسبت را به کارکنان خدوم و همچنین بیمه شدگان عزیز، کارفرمایان محترم و مستمری بگیران ارجمند تبریک عرض نموده و از یزدان پاک برای همگی سلامتی، شادکامی و عاقبت بخیری و همچنین اعتلای بیش از پیش این سازمان خدمتگزار را آرزومندم.    

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20610

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: