تشکر از تصمیم‌های دقیق سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد گزارش بودجه شرکت های دولتی

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از قرائت گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹، رییس مجلس شورای اسلامی از اقدامات سازمان برنامه و بودجه در تنظیم و ارائه این گزارش قدردانی کرد.

مطابق قانون الحاق یک تبصره به ماده (۱۸۲) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مصوب مردادماه سال جاری که مقرر می‌دارد گزارش بودجه شرکت‌های دولتی یک ماه زودتر از ارایه لایحه بودجه و در پانزدهم آبان‌ماه هر سال به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.
با توجه به همین ماده، در سال اول اجرای این قانون، گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ توسط رییس دیوان محاسبات کشور در صحن علنی مجلس در مورخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ قرائت شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در این گزارش ضمن تشکر از دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد ارائه گزارش‌های درخواستی در موعد مقرر که همگی برای بار اول تهیه و تدوین شده است، پیشنهادهای کارشناسی‌شده و ارزنده‌ای هم در رابطه با شفاف‌سازی و اصلاحات ساختاری بودجه شرکت‌های دولتی ارایه شد.
بر اساس گزارش مذکور،رییس مجلس شورای اسلامی نیز بعد از ارایه گزارش تاکید کرد که این گزارش نشان می‌دهد سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیسیون بودجه در مورد بودجه شرکت‌های دولتی تصمیمات دقیقی دارند و این گزارش‌ها باید در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ مورد توجه قرار گیرد، چرا که پیشنهادات خوبی در آن ارایه شده  است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: