جریمه ۱۴ نانوایی متخلف سیاهکل/ تشدید نظارت نانوایی ها در سیاهکل/ جریمه ۲۴۰ میلیون ریالی نانوایی های متخلف سیاهکل


باز باران خبر/ سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل از ۱۴ تخلف در حوزه نانوایی از خرداد امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت استان گیلان رامین خوشحال گفت: بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان سیاهکل با هدف جلوگیری از تعطیلی خودسرانه و کیفیت پخت نان تشدید شده است.
وی گفت: تشدید بازرسی از نانوایی ها در شیفت صبح و عصر همه روزه به منظور کیفیت پخت نان ،کنترل توزیع و مصرف آرد و جلوگیری از تعطیلی های خودسرانه همچنان با شدت هرچه تمام تر ادامه دارد.
رامین خوشحال با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود افزود: بهبود کیفیت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسان اداره صمت بر عملکرد نانوایی های سطح شهرستان انجام میشود.
وی اظهار داشت؛ از ابتدای خرداد تا کنون از ۱۱۷ واحد نانوایی در شهرستان سیاهکل بازرسی شده و از این تعداد ۱۴ واحد شناسایی و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم و اعمال قانون ارسال گردید.
سرپرست اداره صمت سیاهکل ارزش ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات را بیش از ۲۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح نمود: به دستور کارگروه آرد و نان ۲ نانوایی متخلف به دلیل تعدد تخلفات صنفی پلمب شدند.
وی در پایان با اشاره به اینکه حضور مداوم و مستمر کارشناسان بازرسی در بازار موجب دلگرمی مردم و همچنین باعث کم شدن میزان تخلفات میشود گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از قبیل گرانفروشی، فروش کالای اجباری ،عدم درج قیمت ، احتکار و … مراتب را به شماره ۱۲۴ اداره صمت اطلاع داده تا در اسرع وقت توسط کارشناس رسیدگی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31215

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: