تجلیل از برگزیدگان اولین جشنواره نمایشنامه خوانی بسیج هنرمندان گیلان

مراسم اختتامیه اولین جشنواره نمایشنامه خوانی بسیج هنرمندان گیلان با عنوان «شکوه فجر» عصر روز، ۲۹ بهمن در سالن شهید انصاری خاتم الانبیاء (ص) رشت با استقبال جمع کثیری از هنرمندان، اصحاب رسانه، مدیران و چهره های فرهیخته استانی با قرائت رای هیئت داوران متشکل از: وحید محبوب بشری، سلمان اسماعیل زاده و مهدی مخبری از بین ۸ اثر شرکت کننده از شهرستانهای، رشت، فومن، تالش، آستارا و شفت برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش باز باران خبر، در این مراسم که ابتدا از اکبر محبوبی فر، هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون به پاس یک عمر تلاش بی وقفه هنری تقدیر و قدردانی شد، رای هیئت داوران بدین شرح اعلام گردید:

در بخش «کودک و نوجوان» از نیایش کلانتری، سوگل غریب و ریحانه بهروز تقدیر گردید.

در بخش «بهترین نقش خوان زن» از صاحبه ولی اللهی و مبارکه کشاورز محمدیان تقدیر شد و رتبه اول به زهرا نیک خواه از تالش، رتبه دوم به فاطمه زحمتکش از رشت و رتبه سوم به آرزو طاهری فر از رشت رسید. در ضمن محدثه صفار حمیدی و هاله رستم دخت از دیگر کاندیداهای این بخش بودند.

در بخش «بهترین نقش خوان مرد» از سید مهدی فروغی، مصطفی صالحی و علی پایدار تقدیر گردید و رتبه اول به روح اله جوانمرد از فومن، رتبه دوم به اردلان شکاری از آستارا و رتبه سوم به مرتضی زینل از رشت اهدا گردید. سید مرتضی جلوه، هادی آذرنگ و امیرحسین پور رمضانعلی از دیگر نامزدهای این بخش بودند.

در بخش «نمایشنامه نویسی» هیئت داوران انتخابی نداشتند و تنها از محمد کاظم زاده مژدهی برای نگارش نمایش «تو و خودت و هفت سین ناآشنایی» تقدیر کردند.

در بخش «کارگردانی» رتبه اول به سید مرتضی جلوه برای نمایش «راز کلبه جلیل» از رشت، رتبه دوم به بابک زینالی برای نمایش «کمدی اکتشافات» از آستارا و رتبه سوم به علی نظری برای نمایش «زمین گیر» از فومن رسید. در ضمن افشین عموزاده لیچائی از دیگر نامزدهای این   بخش    بودند.

در بخش «بهترین صحنه خوان» تنها از خانم ها: مائده سادات صفایی برای نمایش «راز کلبه جلیل» و زهرا پیردیر برای نمایش «تو و خودت و هفت سین ناآشنایی» تقدیر گردید. سمیرا صفرخواه و هانیتا داداشی نیز از دیگر نامزدهای این بخش بودند.

در بخش «بهترین پوستر و بروشور» از بین سه کاندیدا «نازی هوشنگی، هومن بزرگی و طوفان بهداد»، هومن بزرگی برای نمایش «سه قطره خون» صاحب رتبه گردید.

هیئت داوران در بخش افکت و موسیقی هیچ برگزیده ای نداشت و جایزه بهترین اجرای گروهی نیز به گروه تئاتر آستارا برای اجرای نمایش «کمدی اکتشافات» رسید.

در پایان مراسم نیز دو جایزه ویژه از سوی ستاد جشنواره توسط روح اله قمری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان به رسول دژآگاه کارگردان نمایش «درکت می کنم» از تالش و فرشاد مقصودی کارگردان نمایش «همسفران قافله عشق» از شفت تعلق گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7768

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: