عدم توانمندی شهرداری در بکارگیری از ظرفیت تالاب عینک

باز باران خبر: مجید عزیزی با اشاره به سقوط تعدادی از درختان در مناطق مختلف شهر رشت اظهار داشت: در ماه های باقیمانده سال بارش رحمت الهی را خواهیم داشت و انتظار داریم موضوع سقوط درختان جدی گرفته شود.
عضو کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت تالاب عینک را یک نعمت الهی دانست و گفت: برخی شهرها به دنبال ساخت آب بندان های مصنوعی هستند اما ما این نعمت را داریم و توان استفاده از ظرفیت های آن را نداشته ایم.
مجید عزیزی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب عینک، بیان داشت: متاسفانه زمینه حضور سرمایه گذاران را در سال های گذشته فراهم نکرده ایم. وقتی این موضوع را می دانیم باید برای رفع آن مدیران شهری اهتمام لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه نگاه اعضای شورای ششم کمک به این موضوعات است افزود: باید از حرف و شعار عبور کنیم و در بحث اجرایی این پروژه اهتمام لازم را داشته باشیم.
مجید عزیزی با بیان اینکه در قبال جان تک تک شهروندان مسئولیم خاطر نشان کرد: در حوزه محیط زیستی خوب عمل نکرده ایم و آمار بیماری و سرطان در این استان بالاست و اکنون نیز با سقوط درختان جان شهروندان به طور مستقیم تهدید می شود که البته برخی سوء مدیریت ها در این زمینه نقش بسزایی داشته اند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33678

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: