بیمه شدگان تامین اجتماعی برای ثبت افراد تبعی خود به سامانه خدمات غیرحضوری مراجعه نمایند

باز باران خبر/ امکان ثبت نام افراد تبعی بیمه شدگان از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی بعنوان یکی از خدمات رونمایی شده در طرح ۳۰۷۰ اجرایی گردیده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، ثبت نام افراد تبعی بیمه شدگان اصلی بعنوان یکی از خدمات غیرحضوری رونمایی شده در قالب طرح ۳۰۷۰ این سازمان امکانپذیر گردیده و متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  در بخش بیمه شدگان با انتخاب منوی خدمات نامنویسی ، قسمت مشاهده و ثبت افراد تبعی ، اطلاعات مربوطه در مورد افراد تبعی خود را مشاهده و کنترل و در صورت نیاز با انتخاب آیکن اضافه نمودن فرد جدید ، به تکمیل مشخصات افراد تبعی خود اقدام نمایند. 

بر اساس این گزارش طرح ۳۰۷۰ با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه سالانه از طریق ارائه ۳۰ خدمت پرمخاطب و اصلی سازمان تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری از یکماه گذشته آغاز گردیده و تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد. 

شایان ذکر است بیمه شدگان گرامی میتوانند در این بستر از امکانات دیگری همچون استعلام ارتباط بیمه ای و درج شماره حساب بمنظور دریافت تعهدات استفاده نمایند. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: