کارخانه تولید خمیردندان برای اولین بار با فرمولاسیون دانش بنیان در گیلان افتتاح می شود

کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار در شهر صنعتی رشت افتتاح گردید. 

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ همزمان با دهه مبارک فجر، تعداد ۲۷ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم۷۵۴ نفر در سطح کل استان گیلان به تدریج در این ایام فرخنده به بهره برداری خواهند رسید.

 فرهاد دلق پوش در حاشیه افتتاح  کارخانه تولید خمیردندان و شامپو با بیان اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی فرآیند ویژه ای در پروسه تولید دارند، اظهار داشت: این اولین بار است که کارخانه تولید خمیر دندان با فرمولاسیون دانش بنیان در استان گیلان به بهره برداری می رسد و در فاز اول آن تولید انواع شامپوهای خانواده نیز در مدار تولید قرار دارد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از اشتغال بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم علیرغم وجود ماشین آلات مدرن در این واحد خبر داد و گفت: برخی از صنایع به صورت ذاتی به لحاظ به بکارگیری تکنولوژی های مدرن و انجام امور توسط سیستم مکانیزه، از اشتغال بالایی برخوردار نیستند. 

وی خاطر نشان کرد: فاز دوم تولیدات این شرکت در زمینه انواع شوینده های بهداشتی و کرم های آرایشی خواهد بود که می تواند ظرفیت تولید را از ۳۰هزارتن فعلی به ۵۰ هزار تن برساند.  

گفتنی است سرانه مصرف هر نفر در کشور ۱۷۰ گرم در طول سال و  در جهان ۲۰۰ گرم به صورت میانگین می باشد که بیش از ۲۰ شرکت در کشور درحال تولید این محصول هستند که با توجه به ظرفیت خالی موجود در کشور قریب به ۲۰ شرکت نیز به واردات این محصول به کشور با برندهای تجاری مختلف مبادرت می نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7245

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: