بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه حوزه تعاون در گیلان افتتاح شد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان از افتتاح و بهره برداری پروژه های این اداره کل در دهه فجر امسال با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۳ نفر خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا، عباس علیزاده روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه ۱۰۴ واحد مسکن مهر در انزلی اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه پروژه بزرگ به صورت همزمان در گیلان به بهره برداری می رسد که مهمترین آن افتتاح ۱۰۴ واحد مسکن مهر انزلی است.

وی افزود: افتتاح واحد تولید نان حجیم در رشت  و شرکت حمل و نقل در ماسال در کنار واحد های مسکن مهر در انزلی پروژه های افتتاح شده در دهه فجر امسال است.

وی یادآور شد: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان  اعتبار صرف شده و با افتتاح این پروژه ها برای ۷۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

علیزاده همچنین گفت: افتتاح پروژه ها بهانه ای برای تقدیر از کسانی  است که برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان  ادامه داد: خوشبختانه با وجود همه مشکلات اقتصادی و  تحریم ها و همچنین مشکلات بسیار در امر تامین مصالح ، همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط دست به دست هم داده اند که بخشی از اقشار جامعه صاحب مسکن شوند.

گفتنی است با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان ۱۰۴ واحد مسکن مهر انزلی با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به صورت دائم واگذار و کلید آن به دست صاحبانش تحویل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7532

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: