به زودی درمانگاه فوق تخصصی در محوطه بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت احداث خواهد شد

باز باران خبر/ بزودی درمانگاه فوق تخصصی در محوطه بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت احداث می شود.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان؛ هفتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان در سالجاری به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد.

دکتر قنبرپور در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، به راه اندازی آزمایشگاه PCR در پلی کلینک تخصصی شماره یک رشت در آینده نزدیک اشاره نموده و با اعلام خبر اخذ مجوز احداث درمانگاه فوق تخصصی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت ، افزود در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ دستگاه و تجهیزات پزشکی فن آورانه برای این بیمارستان خریداری شد.
وی همچنین با اشاره به راه اندازی درمانگاه کنترل پرفشاری خون و دیابت و درمانگاه زخم در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) یاد آور شد: به زودی درمانگاه سالمندی در کلیه مراکز درمانی فعال خواهد شد که در ابتدا برای سالمندان ۶۵ سال به بالا و در ادامه برای کلیه سالمندان بالای ۶۰ سال پرونده الکترونیک تشکیل و سالمندان تحت مراقبت پزشکان دوره دیده سالمندی قرار می گیرند.
دکتر قنبر پور با اشاره به اینکه وظیفه سازمان ارائه خدمات رایگان به همه بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است اظهار داشت: با تلاش و پی گیری های فراوان مجوز ساخت درمانگاه در شهر صومعه سرا، رضوانشهر و توتکابن که فاقد مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی هستند اخذ شده که به زودی با تهیه زمین، کار ساخت آغاز خواهد شد. 
دکتر قنبرپور با اشاره به راه اندازی بخش تروما و حوادث بیمارستان در دوران مدیریت خویش اظهار داشت: در یکسال گذشته حدود ۴۰۰۰ بیمار نیازمند خدمات اورژانس در این بخش پذیرش و تحت مداوا قرار گرفتند.

شایان ذکر است که در این جلسه علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس شورای هماهنگی مدیران استان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیریت درمان به ویژه در یکسال اخیر اظهار داشت که کلیه دستگاههای زیر مجموعه وزارت رفاه در استان آمادگی کامل برای همراهی با مدیریت درمان برای رفع موانع و مشکلات در مسیر توسعه کمی خدمات درمانی در سطح استان را دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: