مهندس اکبری شهردار پره سر:

هزینه  پروژه های هفته دولت شهرداری پره سر ۹ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده است

مهندس اکبری شهردار پره سر:

 

هزینه  پروژه های هفته دولت شهرداری پره سر ۹ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بوده است

مریم زارع درخشان

 

بازباران خبر – گزارش اختصاصی: احداث میدان برنج فروشان از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری پره سر درایام هفته دولت بود.

همزمان با هفته دولت و با حضور حسن محمد یاری نماینده مردم شهرستان ها ی تالش، رضوانشهر و ماسال، صفوی فرماندار، مهدی نژاد امام‌ جمعه و دیگر مسوولان شهرستان‌ رضوانشهر پروژه های عمرانی شهرداری پره سر به بهره‌برداری رسید.

بنابر این گزارش در این مراسم مهندس پژمان اکبری شهردار پره سر ضمن ارج نهادن به شهدای هفته دولت (شهیدان رجایی و با هنر) وخیر مقدم به حاضرین گفت: خوشبختانه با وفاق و همدلی پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر و کمک و مساعدت مسؤولین شهرستانی و استانی شهرداری پره سر چندین پروژه از جمله میدان برنج فروشان که یکی از میدان های تاریخی این شهر می باشد را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

اکبری افزود: مرحوم شفقی در گذشته این میدان را برای داد و ستد به کسبه و بازاریان اهدا نمود و ما وظیفه داریم در حفظ و نگهداری و احیای آن تلاش و اهتمام داشته باشیم.

شهردار پره سر مجموعه اقدامات انجام گرفته در‌میدان برنج فروشان را سنگ فرش، چراغانی، مبلمان شهری، موزائیک کاری به مساحت ۱۴۰۰متر مربع‌ با اعتباری بالغ‌ بر ۲میلیارد‌ تومان عنوان کرد و افزود: در گذشته این میدان در یک وضعیت نابسامانی قرار گرفته بود و یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرداری و اعضای شورای شهر پره سر فراهم نمودن امکانات و فضایی مناسب برای بازاریان و کسبه پره سر جهت فروش برنج و کسب و کار بود که خوشبختانه در ایام هفته دولت توانستیم آنرا افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

اکبری همچنین در خصوص دیگر پروژه‌های شهرداری پره سر اظهار داشت: پروژه های عمرانی شامل روشنایی خیایان امام(ره) خیایان شهید نوربخش، خیابان مرحوم سعیدی، سنگفرش و زیبا سازی پیاده روی های سطح شهر روبروی شهرداری قدیم و نقاط مختلف، احداث سرویس بهداشتی در حال ساخت بازار روز از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری پره سر بود که در این ایام  افتتاح شد.

شهردار پره سر مجموع اعتبار هزینه شده این پروژه ها را ۹ میلیارد ۵۰۰میلیون تومان اعلام کرد و در پایان از پرسنل زحمت کش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پره سر، مسؤولین شهرستان رضوانشهر نماینده مردم شهرستان که همکاری و‌همدلی لازم را جهت اتمام پروژه های عمرانی شهرداری پره سر داشته اند تشکر ویژه کرد.

صفوی، فرماندار شهرستان رضوانشهر نیز در این مراسم‌ ضمن‌گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و‌ قدردانی از شهردار ومجموعه شهرداری اقدامات صورت گرفته این مجموعه را مثبت ارزیابی نمود وافزود: اعتبارات‌ امسال شهرستان رضوانشهر ویژه در نظر گرفته شده و خوشبختانه در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم مسؤولین با وفاق و همدلی بیش از پیش پروژه های چشمگیری برای رفاه حال شهروندان ارائه داده اند.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32458

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: