مجید عزیزی: توسعه باید در همه زمینه ها باشد | طرح میثاق بزرگنمایی نشود | به محلات کم برخوردار در بودجه توجه نشده است

 

باز باران خبر/ مجید عزیزی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در بیست و سومین جلسه کمیسیون تلفیق که به منظور بررسی و جمع بندی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری در ساختمان شورا برگزار شد ضمن گرامیداشت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بیان داشت: در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت مناطق کم برخوردار مورد غفلت واقع شده اند و البته ماهیت و نوع کارهای ضروری در سطح شهر این موضوع را تحمیل کرده است. اگر برخی پروژه های کلان نبود باید توجه به محلات کم برخوردار را سرلوحه امور قرار می دادیم.

 

عزیزی در ادامه به کمبود زمین ورزشی و پارک در محلات کم برخوردار اشاره داشت و گفت: در بودجه ۱۴۰۳ این موضوع را ندیده ام. می توانستیم این موضوعات را در محلات ببینیم اما ظاهرا بودجه اجازه توجه به این موضوع را نداده است.

 

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا با بیان اینکه اتفاقات خوبی در تالاب عینک در حال انجام است افزود: پیمانکار مدتی است که منتظر بودجه است و تا امروز محقق نشده است و نیاز به تذکر جدی در این زمینه وجود دارد.

 

مجید عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه طرح میثاق را آنقدر بزرگنمایی نکنند که در کنار آن به دیگر پروژه ها توجه نشود. قرار بود با اجرای پروژه های طرح میثاق دیگر پروژه ها مورد غفلت قرار نگیرد اما امروز تمام اولویت شهرداری این پروژه ها هستند. منکر زحمات عزیزان نیستیم اما نباید اینگونه باشد که تمام پولها به طرح میثاق تعلق داشته باشد. شهر باید در همه ابعاد توسعه یابد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34675

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: