گشایش نمایشگاه دومین جشنواره عکس نماز و نیایش در رشت

افتتاحیه نمایشگاه دومین جشنواره عکس نماز و نیایش استان گیلان ۱

باز باران خبر: نمایشگاه دومین جشنواره عکس نماز و نیایش گیلان با ٣٠ اثر از هنرمندان استان، پیش از ظهر امروز در رشت گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، پیش از ظهر امروز شنبه، ٢١ اردیبهشت ٩٨ در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه آثار دومین جشنواره عکس نماز و نیایش گیلان گفت: فراخوان جشنواره مذکور از دی‌ماه سال گذشته منتشر شد که در پایان ٣٠ اثر از ٨۴ اثر ارسالی هنرمندان سراسر استان برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: تابلوهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، عکسهایی در ابعاد ٣٠ در ۴٠ سانتی متر از آثار افشین میرزایی، مرتضی رفیع‌خواه، مجتبی محمدی، سجاد بابایی، شباب گلچین، محمدحسن امینی و کاظم موسوی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رقابتی بودن دوره قبل جشنواره، اظهار کرد: امسال تصمیم گرفتیم بخش رقابتی جشنواره را حذف کرده و به جای آن، تمامی آثار راه‌یافته به نمایشگاه را از هنرمندان خرید حمایتی نمائیم.

گفتنی است نمایشگاه آثار دومین جشنواره عکس نماز و نیایش استان گیلان از ٢١ لغایت ٢۶ اردیبهشت‌ماه جاری، صبح‌ها از ساعت ١٠ الی ١٣ و عصرها از ساعت ١۶ الی ١٩ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برای بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=868

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: