بسیجیان رشتی بازوان پر توان مدافعان سلامت

بسیجیان حوزه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مرکزی رشت علاوه بر تولید ماسک و ضد عفونی معابر با حضور فعالانه در طرح ملی مقابله با کرونا، پایگاه های بسیج را به پایگاه سلامت تبدیل کردند.

به گزارش باز باران خبر، کیوان نوروزی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت در دوران بحران کرونا، گفت: پایگاه های مقاومت حوزه امام خمینی سپاه ناحیه مرکزی رشت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار ماسک تولید و توزیع کرده اند‌.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی در مقابله با کرونا ویروس، افزود: به دلیل گند زدایی و ضد عفونی دست و‌ سطوح حدود ۳۰۰۰ عدد مواد ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع شده است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین با تاکید بر رعایت بهداشت عمومی و گندزدایی معابر عمومی، گفت: از نخستین روزهای مقابله با کرونا ویروس بسیجیان این حوزه با به کار گیری ۶ خودرو مجهز به منبع و سم پاش و همچنین ۲۴ دستگاه سم پاش کوله ای ضد عفونی و گندزدایی مراکز خرید، نانوایی ها و معابر شهری و روستایی را با همکاری دهیاران و شهرداری منطقه ۵ در دستور کار خود قرار دادند.
نوروزی با اشاره به تنگ معیشتی خانوارها در پی شیوع کرونا ویروس از جمله در مناطق حاشیه شهر، بیان کرد: تهیه وتوزیع بیش از ۱۵۰۰ سبد حمایتی ارزاق توسط پایگاه ها و خیرین با حمایت سپاه ناحیه مرکزی رشت بین نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.
وی با بیان اینکه بسیجیان این حوزه هر کدام یک بهورز و مراقب سلامت در پایگاه های بسیج بوده اند، افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان این حوزه در طرح غربالگری کرونا مشارکت فعالانه داشته و بازوی فعالان و مدافعان سلامت بوده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت بر لزوم ضد عفونی خودرو ها و آگاه سازی مردم نسبت به کرونا تاکید کرد و افزود: این حوزه با راه اندازی سه ایستگاه صلواتی توسط ۳۰ نیرو در تلاش بوده تا علاوه بر ضد عفونی خودرو ها، شهروندان را نسبت به ویروس منحوس و وحشی کرونا آگاه کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8703

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: