قول مساعد منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای فعالیت در زمینه توسعه شهر رشت

در دیدار شهردار رشت با یکی از سه منتخب شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، احمدی سنگری قول همه گونه مساعدت و همکاری با مدیریت شهری در زمینه توسعه و عمران رشت را داد.

به گزارش باز باران‌ خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این دیدار که در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت برگزار شد، دکتر ناصر حاج محمدی با تشریح برخی از مسائل و مشکلات شهری همچون مدیریت پسماند ها، ترافیک سنگین شهر رشت و آلودگی های دو رودخانه اصلی و… که سالیانی است این مسائل شهروندان رشت را می آزارد، خواستار حمایت های جدی نمایندگان و پیگیری آنها برای حل مسائل از طریق مقامات کشوری و استفاده از ظرفیت مجلس و پارلمان ملی برای جذب اعتبارات در این زمینه ها شد.

احمدی هم در این دیدار قول همه گونه مساعدت برای حل این مباحث را داد و گفت: مشکلات شهری مشکلات نمایندگان مجلس هم هست و ما برای حل آنها هر چه در توان داریم به کار می گیریم.

شهردار رشت هم از نگاه حمایت گرانه منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد و گفت: امیدواریم هر سه منتخب شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی دست مدیریت شهری را برای اجرای پروژه های توسعه ای شهر بگیرند.

حاج محمدی در پایان از علاقه مندی احمدی سنگری برای حل مباحث شهری قدردانی و تشکر کرد. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: