آغاز طرح نوروزی پلیس در گیلان

بازباران خبر/به نقل از ایسنا/فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس در استان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی ۷۱ تیم‌ پلیس‌راه با ۳۰۲ نفر از نیروها، از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۴ فروردین در محورهای استان حضور فعال خواهند داشت.

سردار عزیزالله ملکی در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس گیلان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان برای چهارمین سال متوالی در همه حوزه‌های مربوط به تصادفات جمعی، فوتی و خسارت‌های این حوزه کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس با شعار «قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش در سفر» از امروز افزود: تمامی دستگاه‌ها در این طرح با حداکثر توان در خدمت مسافران خواهند بود از طرفی با توجه به مسدود شدن جاده چالوس به دلیل رانش زمین‌، این احتمال وجود دارد که غرب مازندران را نیز از نظر ترافیکی‌ پوشش دهیم‌.

سردار ملکی با بیان اینکه حضور مسافران و تردد خودروها در گیلان از دو روز گذشته به ‌صورت کاملا آرام رو به افزایش است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که از روز جمعه شاهد افزایش حضور مسافران در استان باشیم لذا باید آمادگی لازم برای ارائه خدمت وجود داشته باشد.

وی از وجود آمادگی لازم در جهت کنترل ترافیکی محورهای مواصلاتی و شهرهای گیلان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی ۷۱ تیم‌ پلیس‌راه با ۳۰۲ نفر از نیروها، از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در محورهای استان حضور فعال خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مشارکت دستگاه‌های امدادی در طرح نوروزی خاطرنشان کرد: با خودروها و افرادی که سعی در ایجاد اختلال در نظم و امنیت مردم داشته باشند، برخورد قاطع می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در سطح استان گیلان نیز با توجه به ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا اعمال خواهد شد، گفت: گیلان استانی گردشگرپذیر است و مردمی مهمان‌نواز دارد و مردم این خطه سرسبز همواره به بهترین نحو پذیرای مهمانان خود هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23244

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: