انتخاب مهندسین برتر بسیجی هیات امنای کلینیک کسب و کار گیلان

باز باران خبر/ در دومین دوره انتخابات هیات امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرک ها و صنایع کوچک استان گیلان، اعضاء برتر بسیج مهندسین صنعتی استان به عنوان اعضای اصلی هیات امنا انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیئت امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های استان گیلان  با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های گیلان و با حضور نمایندگان از آن شرکت و  سازمان صمت و جمعی از مشاوران  کلینیک در مجتمع کسب و کار و فناوری شرکت شهرک های استان گیلان برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور بیش از ۴۰ نفر از مشاورین رسمی استان و با نظارت نمایندگان شرکت شهرک ها و سازمان صمت برگزار شد، مهندس مجتبی مومنی طارمسری مدیر کلینیک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان، دکتر حسین پور جعفر مدیر کارگروه تجارت و بازرگانی و مهندس افشین فیروزمنش مدیر کارگروه حقوقی این سازمان با اخذ حداکثر آرا به عنوان هیئت امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی گیلان برای مدت دو سال انتخاب شدند. 

شایان ذکر است کلینیک کسب و کار به عنوان بازوی اثرگذار در راستای اهداف شرکت شهرکها با رسالت کمک به احیاء، افزایش بهره وری، عارضه یابی، مشاوره های تخصصی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22298

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: