راه اندازی مرکز آموزش مهارت جوار کارگاهی شرکت سیمان خزر

باز باران خبر/ دکتر اسحق جمال امیدی در مراسم راه اندازی مرکز آموزش مهارت جوار کارگاهی در شرکت سیمان خزر گفت: یادگیری سازمانی یک اصل جهت ارتقاء و پیشرفت هر مجموعه می‌باشد و این مهم زیربنای جانشین پروری ، استهکام و پایه گذار طرح های بهینه سازی و توسعه ای خواهد بود. 

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر لوشان مرکز جوارکارگاهی مهارتی شرکت سیمان خزر  در بخش صنعت صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه با حضور مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان به بهره برداری رسید.

 بنابر این گزارش این مرکز آموزشی با حضور مهندس جمادی مدیر کل فنی و حرفه‌ای گیلان، مهندس قلی پور  معاون فنی و آموزش اداره کل، مهندس رحیمی مسئول آموزش در صنایع اداره کل، مهندس مرجبی رئیس  فنی حرفه‌ای جمال آباد و دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره  شرکت سیمان خزر، حاج محمود  ایزد دوست عضو موظف هئیت مدیره شرکت و مهندس آزوین مدیر کارخانه در بزرگترین واحد تولیدی سیمان  استان گیلان واقع در شهر لوشان راه اندازی شد.   

مدیر عامل شرکت سیمان خزر در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی اظهار داشت : این مرکز ضمن اتصال حلقه مفقود مدیریت دانش در سیمان خزر  با هدف آموزش مهارت در محیط عملیاتی کار و همچنین ارتقا سطح دانش همکاران با شعار علم دانستن همراه با هنر توانستن لازمه تعالی سازمانی می‌باشد، تحت حمایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان  فعال شده است. 

جمال امیدی افزود: مهارت جویان پس از طی کردن دوره های آموزشی تئوری و عملی در این مرکز که برای آنها استانداردهای آموزشی تعیین شده و با شرکت در آزمون و قبولی در آن گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت می کنند که این امر تاثیر مستقیم در ارتقای شغلی همکاران نیز خواهد داشت. 

مدیر عامل سیمان خزر  اضافه کرد:  عملکرد این مرکز بدلیل استفاده از اساتید با تجربه و خبره براساس تجربیات متناسب با واحد های صنعتی و آموزش دروس مرتبط با مهارت های مورد نیاز شرکت، موجب انتقال مهارتهای مهم و کاربردی به فراگیران خواهد شد.  وی در پایان یاد آور شد: یادگیری سازمانی یک اصل جهت ارتقاء و پیشرفت هر مجموعه می‌باشد و این مهم زیربنای جانشین پروری ،استحکام وپایه گذار طرح های بهینه سازی و توسعه ای خواهد بود. 

 مدیر کل فنی و حرفه ای استان گیلان  نیز در مراسم افتتاحیه ضمن اشاره به رویکرد ملی در زمینه ارتقاء سطح آموزش گفت: ارتقاء سطح آموزش برای  حفظ و ثبات مشاغل ضروری  بوده و شرایط اقتضاء می کند که ما بر توانمندی فنی جامعه تکیه نموده و صرفا معطوف به مدرک نباشیم. از همین رو سیاست پویند با مراکز کارگاهی، صنفی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22302

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: